Idén is várja az üzleti kapcsolatot keresőket a Budapest Business Party
Az évek során Budapest egyik legjelentősebb üzleti networking eseményévé nőtte ki magát a Budapest Business Party, amelyet idén 5. alkalommal rendeznek meg, június 3-án az Európa Hajón.
A Budapest Business Party alapötlete, hogy a partnerek és a résztvevők számára kötetlen és egyedi környezetben biztosítson lehetőséget az üzleti kapcsolatépítésre. Minden jelenlévő vállalat elkészíti saját játékát, amellyel vidám formában mutathatja be cégét és annak tevékenységét. A meghívott vendégek a játékokon pontokat gyűjthetnek, amikkel értékes nyereményekhez juthatnak.
„Öt évvel ezelőtt számos vállalat szenvedett a gazdasági válság következményeitől. Senki sem kockáztatott, senki sem próbált valami újba kezdeni. Ekkor döntöttünk úgy, hogy létrehozunk egy estét, ami segíthet, hogy együtt küzdjünk meg a válsággal, hogy a jövőbe nézzünk és keressünk új üzleti kapcsolatokat egy boldog környezetben. Öt év után is lelkes vagyok, és elégedett azzal, amit a Budapest Business Party elért” – mondta el Alessandro Farina, a szervező ITL Group tulajdonosa.
2015-ben az ITL Group 42 vállalatot és mintegy 1700 résztvevőt látott vendégül az eseményen, akiknek a többsége vezető beosztásban dolgozik különböző iparágakban. Az utóbbi években olyan nagyvállalatok képviseltették magukat, mint a Ferrari, a Vodafone, a Fiat, az Alitalia vagy a Raiffeisen Bank. Emellett természetesen a helyi piaci szereplők is nagyra értékelték, hogy egyedi és szórakoztató módon mutathatták be szolgáltatásaikat és termékeiket.
A Budapest Business Party egy meghívásos alapú B2B esemény az ITL Group tanácsadó vállalatcsoport szervezésében, amely aktív szereplője a HR, jogi, könyvelési, audit és adótanácsadó, valamint a marketing és ingatlan piacnak.
Kapcsolódó cikkek
- Ilyen innovatív és diszruptív szafarin még nem jártál
- A Cisco kutatása szerint ma még kiaknázatlan a digitalizációban rejlő üzleti lehetőségek 80 százaléka
- A Big Data átalakítja a HR jövőjét
- Egyre többen a közösségi médiából kapnak állástippet
- Több ezren szeretnének a Nokia top mérnökei lenni
- SAP: teljes pénzügyi megoldás a felhőből
- Régi-új HR vezető az SAP-nál
- Samsung csúcstechnológiás kijelzők az ISE 2014 kiállításon
- Új HR-igazgató a Microsoft Magyarországnál
- Humánia: A HR szakma hírnöke
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.