Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.
A Médiaszekció a 2009. évi megalakulása óta működteti a Negyedéves Online Reklámpiaci Indexet (NORI), mely részletes összpiaci információkat biztosít az abban résztvevő cégek számára a hazai digitális reklámköltések negyedéves alakulásáról.
A hazai digitális médiapiacot lefedő szekció emellett további szakmai kérdésekkel is foglalkozik, mint például a jogi és technológiai környezet alakulása, e kihívásoknak való megfelelés lehetőségei.
A következő időszakban Óhidi Zsuzsa a szekció aktívabb digitális médiapiaci platformmá fejlesztését tűzte ki céljául, ahol lehetőség szerint minden – az adatszolgáltatást is vállaló – hazai digitális kiadó aktívan képviselteti magát.
“Megtisztelő, hogy rám esett a Médiaszekció választása. A bizalmat friss gondolatokkal és látásmóddal, a vezetői munkára fordított kellő mennyiségű idővel igyekszem megszolgálni. Az IAB a hazai reklámipar egyik legfelkészültebb és legprofibb szakmai szervezete volt eddig is, s látva, tapasztalva a digitális világ változásának, fejlődésének tempóját biztos vagyok benne, hogy hatékony működése a jövőben egyre fontosabb lesz. A szakmai érdekképviselet mellett az IAB iránymutató, edukáló, és szükség esetén egységesítő tevékenysége sokat tehet hozzá ahhoz, hogy a digitális iparban rejlő lehetőségeket a lehető legjobban használhassuk ki – és ahol ez szakmailag indokolt, a médiaszereplők egyeztessenek, vitázzanak, közösen keressenek megoldásokat.”
Óhidi Zsuzsanna 2014 óta ügyvezetője, 2011 óta kereskedelmi igazgatója az egyebek között a JOY, Éva, illetve a Men’s Health magazinokat, valamint a magyar Playboyt is jegyző Marquard Media Magyarország Kft.-nek. 2003-ban kezdett a cégnél, előbb hirdetési igazgatói, később lapigazgatói szerepet vállalt. Ezt megelőzően a Sanománál és a JMG magazine kiadónál dolgozott Key Account Managerként.
Diplomáit a szombathelyi tanárképző főiskolán illetve a Budapesti Műszaki Egyetem Menedzseriskoláján szerezte. Civilben amatőr hosszútávfutó, Európa nagyvárosait járja, amikor mindezekre időt tud szakítani gyermeke és családja mellett.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Új fejezet a QUADRON életében
- Új ügyvezető Ricoh Europe élén
- Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor
- Stephan Sieber a Unit4 új vezérigazgatója
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Itt a reklám, hol a reklám?
- Új kinevezések a Microsoft Magyarország vezetőségében
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
- Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ma este debütál a TV2 nagyszabású Hunyadi-sorozata
Március 8-án, 20 órakor indul a TV2 történelmi drámasorozata, a Hunyadi, amely Hunyadi János életét és korát mutatja be. A tízrészes széria a magyar történelem egyik legjelentősebb alakjának történetét dolgozza fel, modern technológiai megoldásokkal és nemzetközi együttműködéssel.
Lesz-e magyar Oscar? (A filmipar és a technológia)
Március 2-án a világ szeme ismét Hollywoodra szegeződik, aki akarja, akár élőben is nézheti a 2025-ös Oscar-gálát. Az idei esemény különösen izgalmas az informatikai és technológiai vonatkozások miatt, hiszen a filmipar egyre inkább a digitális világ eszközeire támaszkodik. Több jelölt is kiemelkedő technológiai megoldásokat vonultat fel, és az Akadémia már előre kihirdette azokat az innovációkat, amelyek idén technikai Oscar-díjat érdemeltek.
UPDATE: Korábbi hírünket aktualéizáltuk a Mediator sajtóanyagával, amely az esélyeket latolgatja, beleértve a magyar Oscar esélyét is.
Fel fog-e lépni Zámbó Jimmy saját emlékkoncertjén?
A legfrissebb információk szerint 2026-ban - Zámbó Jimmy halálának 25. évfordulója alkalmából - emlékkoncertet terveznek a Budapest Arénában. Bár konkrét részletek még nem állnak rendelkezésre a koncert programjáról, a nemzetközi példák alapján felmerül a kérdés: vajon megjelenik-e a király "személyesen" az eseményen, előad-e valamit saját hangján "eredetiben"?
Mozizás kettesben: Nyerd meg az év moziélményét!
A Cinema City azt kérdezi: Te miért szeretsz moziba járni, és kit hívnál magaddal? A legújabb kampányfilmjük bemutatja, hogy a mozilátogatók sokféleségében egy dolog biztos: mindannyian imádják a mozizást. A Valentin-napján elindult kampány egy izgalmas nyereményjátékkal várja a mozi rajongóit. Ha a résztvevők megnevezik kedvenc mozipartnerüket, lehetőséget kapnak arra, hogy egy évre szóló moziélmény-csomagot nyerjenek.
Mesterséges intelligencia komponálta a "futni mentem" plakátját
Filmrecenziókat nem nagyon szokott közölni egy infokommunikációs hírportál, de ha egy film plakátja az AI bevonásával készült, ráadásul ez épp a legsikeresebb magyar mozifilm, akkor muszáj nekünk is írni róla. Herendi Gábor 2024 novemberében bemutatott romantikus vígjátékáról van szó, ami csütörtök óta a Netflixen is látható: a "Futni mentem"-ről.