Az újítások iránt érdeklődők rohamozták meg a Xerox inkjet nyomdagépeit a 2016-os drupán

forrás: Prím Online, 2016. június 26. 08:23

A Xerox beváltotta ígéretét, miszerint a nyomdai inkjet berendezéseket még hozzáférhetőbbé és megfizethetőbbé teszik a nyomdai szolgáltatók számára. 

A vállalat sikerrel mutatta be ezen a rendezvényen az új inkjet berendezéseit, köztük a Xerox Trivor 2400 íves, illetve a Xerox Brenva HD vágott lapos nyomdagépet, és rekord eladásokkal zárta a június 10-én véget érő drupa 2016 kiállítást.

 

Mindkét új nyomdagépplatform az idei, május 31. és a június 10. közt Düsseldorfban megtartott nyomdaipari eseményen került bemutatásra, mely több mint 260 ezer látogatót vonzott. A két új platformja mellett a Xerox a “Let the Work Flow” mottó jegyében további 160 nyomtatási megoldást is bemutatott, köztük a perszonalizált csomagolástechnikát, illetve a testreszabott katalógusgyártást.

 

A Trivor 2400 fő erőssége, hogy a nyomdai szolgáltatók számára lehetővé teszi azt, hogy kínálatukat szélesítve a katalógusok, magazinok és színes könyvek irányába elmozdulva a vásárlók igényeit még rugalmasabban szolgálhassák ki.

 

A drupa kiállításon a francia DocOne vállalat két Trivor 2400-as, és egy Rialto 900-as inkjet nyomdagépet vásárolt. Ezek birtokában a cég azt tervezi, hogy 250 millió darabra emeli a küldeménygyártó teljesítményét, és éves szinten közel egymilliárdra az általa digitálisan nyomtatott oldalak számát. Egy másik francia nyomdai szolgáltató pedig a tranzakciós és a direkt levél üzletágának felfuttatása érdekében ruházott be egy Trivor 2400-ba. Azonban Nagy-Britanniába is jut hamarosan ebből a berendezésből.  Az angliai First Move Direct Marketing vásárolta meg a szigetországba kerülő első Trivor 2400-at. Mindeközben a Galahad Management Services vállalaté az első Hollandiában üzembe helyezett Trivor 2400, illetve szintén ilyen berendezést vett a németországi INFOX GmbH & Co., amely a napilapgyártásban veti majd be az új eszközét.  

 

 

A Brenva HD új piaci lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Lehetővé teszi a tranzakciós nyomatok, a direkt levelek és a könyvek előállítását a költséghatékony inkjet technológia és a vágott lapos platform összekapcsolásával.  

 

A Brenva HD iránt is nagy volt az érdeklődés az idei drupán. Többek közt Kanada egyik legnagyobb, teljes körű digitális és nyomtatott médiaszolgáltatást nyújtó vállalata, a Hume Media Inc. igényelt egy ilyen berendezést de németországi vásárló is volt. Oda egy nyomdaipari szolgáltató rendelt egy Brenva HD-t. Ezek mellett további rendelési igények érkeztek erre a nyomdagépre Dél-Amerikából és a közel-keleti országokból is.

 

A Xerox portfóliójának más termékei iránt is érezhetően megnőtt az érdeklődés a drupa ideje alatt. Olaszországba és Németországba vásároltak egy-egy Xerox Impika Evolution tekercses inkjet nyomdagépet. Az angliai DCL Print újabb Xerox Rialto 900-at vett, illetve beszerezte a Xerox Direct to Object inkjet nyomdagép prototípusát, amit a standján állított ki a Xerox. Ezek mellett több Xerox iGen 5 nyomdagépet is eladtak Németországba, Nagy Britanniába, Olaszországba, Finnországba, Svájcba, az Egyesült Arab Emírségekbe, Nicaraguába, Törökországba és Dél Afrikába, illetve további országok is jelezték vásárlási szándékukat. Hasonlóan nagy volt a kereslet a Versant digitális nyomdagépekre. A Xerox kimutatása szerint több mint száz darabot adtak el a kiállítás ideje alatt ebből a típusból is.

 

Az inkjet technológia hatalmas sikert hozott a Xerox számára. Többek közt a drupa kiállításon leplezték le a KBA-Sheetfed Solutions-szal kötött partnerség eredményeként megalkotott, B1-es méretű, digitális kartondobozok gyártását lehetővé tevő inkjet nyomdagépet, a KBA VariJET 106 Powered by Xerox-ot. Szintén a kiállításon debütált a Xerox Magas Fúziós Tinta, amely lehetővé teszi a hagyományos ofszet matt papírok nyomtatását a papír elő-vagy utókezelése nélkül. Ezeken túlmenően bemutatkozott a Xerox Direct to Object Inkjet nyomtató is, amely a 3D-s tárgyak inkjet nyomtatására alkalmas, kezdve a kupakoktól, az olyan nagy tárgyakig, mint a futball védősisakok, és a cipők.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05