Új terület és vezető az SAP-nál

forrás: Prím Online, 2016. július 5. 15:07

Az SAP Hungary Kft. Arany Jánost nevezte ki az SAP Hybris üzletág vezetőjének. A szakember a szoftvercég egy teljesen új területéért felel, amelynek célja, hogy a hazai vállalatokat támogassa újgenerációs marketing automatizáció, ügyfél adat- és kapcsolatkezelés, kereskedelem, valamint ügyfélszolgálati alkalmazások terén.

Arany János karrierje során jelentős tapasztalatot szerzett az üzletfejlesztés, a döntéstámogató rendszerek, és a CRM (ügyfélkapcsolatkezelő megoldások) területén. A 37 éves szakember korábban a Google magyarországi piaci bevezetését és üzletfejlesztését irányította, de dolgozott többek között az Oracle-nél és a TEN Mediánál is, és ismert szakértőnek számít a digitális marketing és kereskedelem területén. Az új üzletág vezetőjének feladata, hogy bevezesse a magyar piacra az SAP Hybris megoldásokat, valamint fejlessze az ide tartozó partnerhálózatot.

 

Az SAP által felvásárolt Hybris szoftverek nemzetközi szinten széleskörű referenciával rendelkeznek, és a fejlett hazai marketing megoldásokra reagálva az SAP Magyarországon is portfoliójába illeszti ezen technológiákat. Az SAP Hybris szoftverek egyik fő tulajdonsága, hogy a vállalatirányítási, számlázási, CRM, Facebook és Google hirdetési profilokban, valamint valós idejű webanalitikai elemzésekben lévő információk egy platformra hozhatóak, ami új lehetőségeket nyit meg a marketing, az online és offline kereskedelem, illetve az ügyfélszolgálatok számára. 

 

Arany János a kinevezése kapcsán elmondta: „Az SAP Hybris marketing és e-commerce megoldásai új, izgalmas lehetőségeket kínálnak a vállalatoknak, hogy azok a különböző forrásokból származó ügyfél információk alapján a leginkább testreszabott szolgáltatásokat, valamint a legjobban célzott üzeneteket és ajánlatokat biztosíthassák a vásárlók számára. A marketing és a teljes ügyfélkiszolgálás területén végbemenő digitális átalakulás új korszakot hoz, amiben az SAP Hybris technológiája hatékony segítséget nyújthat.”

 

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ismét a K&H lett Magyarország legjobb digitális bankja

A K&H Bank 2022 óta immár harmadik alkalommal nyerte el a "Magyarország legjobb digitális bankja" díjat, melyet a rangos brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review ítélt oda. Az indoklásban a szaklap a bank digitális innováció iránti elkötelezettségét és ügyfélközpontú banki megoldásait emeli ki. A K&H Csoport korábban kétszer is elnyerte a Euromoney „Legjobb digitális bank” címét, és a Mastercardtól is megkapta ezt az elismerést.

2025. március 17. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06

Jövőformáló diákok: Megvannak a Megoldások a holnapért továbbjutói

2025. március 5. 18:59