A Panasonic elérhetővé tette a Netflix hozzáférést a 2016 előtt gyártott televízióin is
A Panasonic bejelentette, hogy a 2014 és 2016 között gyártott televízióin is elérhető az online videószolgáltatást nyújtó Netflix.
„Azoknak a felhasználóknak, akik olyan prémium márkát választanak, mint a Panasonic, fontos, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk és elérhetővé tegyük a legújabb technológiákat és tartalmakat. Semmi kétségünk nincs afelől, hogy egyre több magyarországi ügyfelünknek is szüksége van Netflix hozzáférésre” – mondta Ireneusz Smaga, a Panasonic Közép-Kelet Európáért felelős igazgatója.
A Panasonic felmérései alapján elmondható, hogy minden paramétert automatikusan adaptáltak a televíziókhoz; nincs probléma a puffereléssel és a filmek minősége is kifogástalan.
A Netflix a világ vezető VOD (video on demand) szolgáltatója, amely csekély szolgáltatási díj ellenében biztosítja számos film és sorozat online elérhetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- HDR és Ambilight a Philips idei UHD tévéiben
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Jelentősen bővíti az okostévés tartalmait a Philips
- Idén a képminőség mindent visz a Philips tévéknél
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- A SONY bevezeti legújabb Ultimate 4K HDR TV modelljeit, a BRAVIA Z sorozatot
- Teremvilágítás északi fénnyel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.