Egyszerűsített kliensszolgáltatás kifejezetetten a kkv szektornak
A menedzselt szolgáltatás formájában nyújtott VCS (Virtual Client Services) Hyperscale Appliance bevezetésével a Fujitsu cégmérettől függetlenül, minden vállalat számára elérhetővé teszi az asztali gépes és alkalmazás-virtualizáció előnyeit.
A versenyképes árú megoldás egyszerűsíti a nagy teljesítményű virtuális számítástechnika üzemeltetését. A Fujitsu VCS Hyperscale Appliance szolgáltatáscsomag tartalmazza a virtuális kliensszolgáltatások gyakorlati megvalósításához szükséges összes hardver- és szoftvereszközt, továbbá az automatizációs szakértelmet is.
A VCS egyszerű, skálázható és reagálókész módszert biztosít a szervezetek számára a dolgozóknak szükséges asztali gépes és alkalmazásszolgáltatások nyújtásához. A felhasználók bármilyen számítástechnikai vagy mobileszközről, bármilyen helyszínről, a világ bármely pontján rugalmasan, kényelmesen és biztonságosan hozzáférnek személyre szabott asztali gépükhöz, alkalmazásaikhoz és adatfájljaikhoz. Eközben az IT-vezetőknek sem kell aggódniuk, hiszen a biztonságos adatközpont által tárolt céges adatok soha nem másolódnak noteszgépekre, PC-kre vagy mobilkészülékekre.
Bár a nagyvállalatok már rég felismerték a VCS előnyeit, számos kis- és középvállalat mindeddig vonakodott a hagyományos VCS-megoldások használatától, mivel drágának és nehézkesen bevezethetőnek tartotta őket. A Fujitsu erre a problémára reagálva dolgozta ki új menedzselt szolgáltatását, amely megkönnyíti és felgyorsítja az új technológia használatba vételét. A szolgáltatás rövid időn belül bevezethető a rendszerbeállítást egyszerűsítő, automatikus szkriptekkel, amelyek feleslegessé teszik az egyedi kódok írását.
A Fujitsu a hagyományos VCS-filozófiára jellemzőnél költséghatékonyabb személettel dolgozta ki az új megoldást. Ez részben az Atlantis Computing Altantis USX szoftverének integrálásával érte el. Így csökkent a hardverköltség, és bővíthetőbb, hibatűrőbb, szoftveresen definiált tárolóplatform jött létre. A használatot optimalizálja, hogy a rendszer virtuális tárolókötetek formájában, bármely alkalmazás számára elérhető tárolócsoportokat (poolokat) alakít ki. Az Atlantis USX a licencköltséget is mérsékli, mivel működését a népszerű Citrix XenDesktop szoftvercsomaghoz tartozó Citrix XenServer hypervisor támogatja.
A Fujitsu sokéves VCS-szakértelmének hasznosítása
A Fujitsu új szolgáltatása kiaknázza a társaság sokéves szakértelmét a nagy rugalmasságot igénylő VCS-megoldások tervezése és szállítása terén. Minden egység max. 500 felhasználót támogat, és négy célgép összekapcsolásával az ügyfelek akár 2000 asztal gép támogatásához is egyszerűen és rugalmasan skálázhatják a platformot.
Karyn Jeffery, a Fujitsu alelnöke és globális menedzselt infrastruktúra-szolgáltatási divíziójának végfelhasználói szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „A Fujitsu virtuális kliensszolgáltatási piacon szerzett kiterjedt szakértelmére támaszkodva most alacsonyabb áron biztosítjuk a kisebb szervezeteknek a Citrix XenDesktop virtualizációs technológia minden előnyét. Automatikus szkriptjeinkkel az üzembe állítást is megkönnyítjük, az értékteremtést pedig felgyorsítjuk számukra. Hogy mi a végeredmény? Az asztali gépes működést és az adatkezelést támogató, rendkívül versenyképes és biztonságos, nagyvállalati szintű VCS Hyperscale Appliance menedzselt szolgáltatás.”
Bob Davis, az Atlantis Computing marketing vezérigazgató-helyettese hozzátette: „A VDI és a hosztolt megosztott alkalmazások egyre népszerűbbek az IT-szervezetek körében, mivel megfelelnek annak az erősödő elvárásnak, hogy bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről hozzá lehessen férni az adatokhoz és az alkalmazásokhoz. A Fujitsu új megoldása az Atlantis szoftveres képességeit hasznosítva optimalizálja az adattárolást, és lehetővé teszi a virtuális asztali gépek és alkalmazások számára, hogy a fizikai PC-knél gyorsabban és költséghatékonyabban működjenek, és ezáltal kifogástalan használati élményben részesítsék felhasználóikat. A Fujitsu és az Atlantis közös megoldása különösen az all-flash adattárolás terén mérsékli a költségeket. Segítségével a szervezetek megvalósíthatják a felhasználói élmény, a rugalmasság és a biztonság optimális egyensúlyát.”
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu piacra lép legbiztonságosabb „2 in 1” eszközével
- A Fujitsu tenyérvéna-mintázatot használ személyazonosításra
- A Fujitsu PRIMERGY M2 szerverekkel turbózza a PRIMEFLEX vShape teljesítményét
- A Fujitsu új szolgáltatása garantáltan a felhőbe repíti a vállalatokat
- Extra biztonságos mentési megoldás a Fujitsu kínálatában
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
- A Fujitsu intelligens gyártástervezési modellje gyors, hatékony és szinte nem is hibázik
- A Fujitsu K5 felhőszolgáltatása lehet a kulcs a gyorsabb digitális átalakuláshoz
- Új PRIMERGY szerverek: többet, jobban, kevesebbért
- A Fujitsu legújabb technológiával dolgozó tárolói tudnak titkot tartani
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.