A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 26. 10:28

A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere –  a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.

A játékok helyszínein és azokon kívül elhelyezett Samsung Galaxy Stúdiók segítségével a sportolók és a rajongók a legfejlettebb mobiltechnológiákkal találkozhattak, és kapcsolatot tarthattak otthoni barátaikkal és családtagjaikkal. A Samsung számos olyan adatot tett közzé, amelyek bizonyítják, hogy az idei volt a kapcsolattartást tekintve az egyik legaktívabb olimpia a játékok történetében. 

 

 

Kiemelkedő volt a Samsung #DoWhatYouCant kampánya, amely 1,6 milliárdnál is több megjelenést és mintegy 121 millió rajongót aktivizált a közösségi médiában. Azt vallva, hogy az olimpiai játékok sosem kizárólag a sportról szólnak, a #DoWhatYouCant kezdeményezés azokat ünnepli, akik legyőzik saját korlátaikat és azokon túlmutatót érnek el a sportban és azon túl. Az „A Fighting Chance” dokumentumfilmtől kezdve az olyan hirdetésekig és tartalmakig, mint a „The Chant” és a „The Anthem”, a kampány azok történeteit meséli el, akik határaikat feszegetve legyőzik az akadályokat, így segítve világszerte a rajongókat annak megismerésében, hogy mit jelent a „Do What You Can’t” (Csinálj olyat, amire nem vagy képes).

 

A Samsung számos más mérföldkövet is elért a 2016-os riói olimpián, így segítve a márkát a legkiválóbb elégedettségi mutatókhoz (top marks). Számokban kifejezve ezek a következők:

  • 8447 hívást bonyolítottak az olimpiai faluban lévő Samsung Galaxy Stúdióból, a Samsung sportolóknak biztosított ingyenes szolgáltatásán keresztül; mindez 42 236 perc
  • A hivatalos Rio 2016 alkalmazást, melyet a Samsung fejlesztett ki a Rio 2016 szervezőbizottsággal együttműködve, 6 035 434-en töltötték le
  • A Samsung Rio 2016 #DoWhatYouCant-et 58 783-szer említették a közösségi médiában
  • Összesen 125 359 837 felhasználói aktivitást generált
  • 1 647 594 349 elérés a #DoWhatYouCant kampányon keresztül
  • 330 350 rajongó volt részese a VR-élménynek Samsung Galaxy okostelefonokon keresztül a Galaxy Stúdiókban Brazília-szerte 
  • 1 040 860 látogató az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte

 

 

Az olimpiai faluban lévő Galaxy Stúdióban biztosított Samsung ingyenes hívásszolgáltatás nagy sikert aratott a sportolók körében, hiszen nagyban segítette a  kapcsolattartást az otthoni családtagokkal. A VR-élmény szintén rendkívül népszerű volt a sportolók és a rajongók körében egyaránt – az olimpiai játékokhoz kapcsolódó 13 Samsung Galaxy Stúdióban Brazília-szerte az eseményekről SporTV VR élő közvetítést nézhettek rajongók ezrei.

 

Annak elősegítése érdekében, hogy ez az olimpia a kapcsolattartás terén is a valaha volt legaktívabb legyen, a Samsung – a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB) együttműködésben – 12 500 darab limitált olimpiai kiadású Galaxy S7 edge okostelefont ajándékozott a Rio 2016 olimpiai játékokon résztvevő sportolóknak. A későbbiekben nagyszerű emlékként is funkcionáló okostelefonoktól azt remélték, hogy sok örömet okoznak az olimpikonoknak, és megkönnyítik számukra az otthon maradt szeretteikkel való kapcsolattartást.

 

 

A Rio 2016 szervezőbizottságával együttműködésben a Samsung kifejlesztette a Rio 2016 hivatalos alkalmazását, amely éjjel-nappal ellátta a sportolókat, a rajongókat és a tartalomra éhes fogyasztókat a legfrissebb olimpiai hírekkel. Az olimpiai játékok összes digitális kommunikációjának bemutatása érdekében a múlt héten a Samsung megnyitotta központi Samsung Galaxy Stúdióját a Rio 2016 olimpiai játékok szívében, az Olimpiai Parkban, ahol a rajongók és a fogyasztók megismerkedhetnek a Samsung legújabb vezeték nélküli kommunikációs termékeivel és magával ragadó technológiáival.

 

„Az olimpiai játékokhoz való folyamatos hozzájárulásával a Samsung segített kapcsolatot teremteni a világ különböző tájain élők között, így segítve az olimpia minél teljesebb átélését" – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics globális mobilkommunikációs marketingjének ügyvezető alelnöke. „A Rio 2016 a legaktívabb olimpia volt a digitális kapcsolattartás terén. Örömmel láttuk a sportolók és a rajongók közötti nagyszerű kapcsolatokat, amelyek minden bizonnyal folytatódni fognak a 2018-as phjongcshangi téli játékokon is.”

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09