Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
Lehetséges évi öt millió dollárt keresni Kinder tojások kicsomagolásával? Igen! A FunToyzCollector nevű YouTube csatornát üzemeltető háziasszony megmutatta, hogyan lehet egyszerű eszközökkel túlszárnyalni a világ legnagyobb zenei sztárjait tömörítő VEVO videócsatorna nézettségét. A digitális gazdaság szélesre tárja a lehetőségek kapuját: bárkiből sztár lehet, egy kis cég is könnyen és gyorsan meggazdagodhat. De hogyan lehetünk a technológiai forradalom nyertesei? Erre a kérdésre keresi a választ az Internet Hungary.
Önvezető autók, csomagszállító drónok, robotizált ügyfélszolgálat – mind olyan, már létező technológia, ami néhány éven belül gyökeresen megváltoztathatja életünk egy-egy területét. A digitális átalakulás teljes gőzzel zajlik, és aki lépést tart a változásokkal korábban soha nem látott lehetőségekhez jut. A belépési küszöb egyre alacsonyabb, soha nem volt még olyan könnyű egy vállalkozást felfuttatni, mint most a digitális eszközök segítségével. A szeptember 27-28-i Internet Hungary konferencia a jelent és a jövőt meghatározó legfontosabb trendeket tárja fel.
Fizess elő a borotvapengédre!
Az új technológiáknak és a fogyasztói szokások változásának köszönhetően az egyik alapos változáson áteső terület a kereskedelem. Egyrészt az online és offline kereskedelem összeolvad, és csak az marad talpon, aki az interneten is sikeresen jelen van. Másrészt a termékek megvásárlása helyett egyre inkább az előfizetés alapú gazdaság (subscription economy) irányába halad a világ. Jó példa erre a 2011-ben alapított, borotvapenge-előfizetéssel foglalkozó The Dollar Shave Club startup, melyet 2016 egy milliárd dollárért vásárolt meg az Unilever. Milyen eszközöket vessünk be, ha sikeresek akarunk lenni a kereskedelemben? Az Internet Hungary egyebek mellett erre is választ ad.
Az olvasás forradalma zajlik
Több mint 100.000 szó – egy friss amerikai kutatás szerint ennyi ma a napi online fogyasztásunk. Ez a 100.000 szó majdnem negyede a 460.000 szóból álló Háború és békének. Az olvasás forradalma zajlik: soha nem olvastunk ennyit és ennyire szelektíven. Emiatt az online reklámok terén is átalakulás tapasztalható. A „bannervakság” miatt egyre kevésbé hatékonyak a klasszikus hirdetések, emiatt új eszközök, például a natív hirdetés kerülnek előtérbe. Az Internet Hungary kiemelten kezeli a digitális reklám témakörét is, több külön konferenciát is szentelve a témának.
Mitől pörög valami a közösségi médiában?
A közösségi média még mindig az egyik legfelkapottabb terület az infokommunikáción belül. Az érzelmek terjedése és a megosztás már azelőtt számos pszichológiai kutatás középpontjában állt, hogy az internet és a közösségi média meghódította volna a világot. Bár a technológia változik, az emberek alapvető motivációi nem. Érdekes tehát megvizsgálni, hogyan viselkednek a felhasználók az online térben: miért és hogyan internetezek, a különböző személyiségtípusokra milyen használat jellemző, és hogyan vezethető vissza a közösségi média használata az evolúciós gyökerekig. Az Internet Hungary keretében számos előadás és kerekasztal beszélgetés vizsgálja a közösségi média legfrissebb trendjeit. Bemutatásra kerül többek között egy valós Facebook-kattintások alapján készült kutatás, mely azt vizsgálja, hogy milyen típusú tartalmakat és milyen motivációk alapján osztanak meg a magyar felhasználók.
Az infokommunikáció és új technológiák legnagyobb hazai szakmai rendezvénye a fentieken kívül olyan területek aktualitásait járja körbe a digitalizáció szemszögéből, mint az adatgazdaság, a neuromarketing, a cégvezetés, vagy éppen a tartalom marketing.
Regisztráció és a konferencia részletes programja: https://www.internethungary.com/
Kapcsolódó cikkek
- 40-edik születésnapját ünnepeli a BME Villamoskari Kollégiumának Számítástechnikai Köre
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
- Internet Hungary: megvan az ember helye is a jövő gépek uralta világában
- Startup versenyt hirdetett az Internet Hungary
- Izgalmas bejelentések a Microsoft globális partnerkonferenciáján
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában
- Szétfeszíti eddigi életünk kereteit a web és a mobil
- Internet Hungary: bárkiből lehet milliomos a digitális forradalom korában
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?
A Booking.com a szálláshelyeket kereső utazók egyik legfontosabb platformja, de mára olyan szolgáltatások, mint az autóbérlés és a repülőjegy vásárlás is elérhetővé váltak az oldalon keresztül. Ez a világ leglátogatottabb utazási és turisztikai honlapja, amely 2023-ban több mint egymilliárd foglalást bonyolított le, ami kétszerese a 2016-ban regisztrált számnak. Az ESET kiberbiztonsági szakértői most megmutatják, hogyan vadásznak ránk a csalók az adathalász e-mailek küldésétől a hamis hirdetések közzétételéig, miközben a megérdemelt nyaralásunkat tervezzük – és ahhoz is tanácsokat kapunk, miként lehet védekezni ez ellen a csalásforma ellen.
A feltöltőkártyásoknak is bevezeti az eSIM technológiát a Telekom
A Magyar Telekom idei fejlesztései közé tartozik az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező szegmensnek. Az ügyfelek számára lehetővé vált, hogy fizikai SIM-kártya nélkül használhassák mobil eszközeiket és a telekommunikációs vállalat szolgáltatásait.
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.
Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása
Közel érintésmentes könyvelési megoldást fejlesztett a Process Solutions, Magyarország vezető számviteli szolgáltatója. A PS APPS-t az különbözteti meg a piacon elérhető többi rendszertől, hogy nem statisztikai alapon működik, mint a klasszikus AI megoldások, hanem 100%-os pontossággal funkcionáló megoldásról van szó, amelyen a vállalat már tízezres nagyságrendben futtat át számlákat. A használatbavétellel ráadásul a könyvelési szakemberek manuálisan végzett munkafolyamatai legalább 50%-kal csökkenthetőek.