Megjelent az LG okostelevíziós online fizetési megoldása
A Paymentwall-lal kötött együttműködés révén a nézők még több fizetős tartalomhoz és webáruházhoz férnek hozzá
Az LG és a Paymentwall közös, mától elérhető megoldásával az alkalmazásfejlesztők olyan fizetős alkalmazásokat írhatnak az LG webOS operációs rendszereit futtató okostelevíziókra, amelyek a világ több mint 200 országában több mint 140 különböző online fizetési megoldást támogatnak.
A két vállalat együttműködése révén a fogyasztók az LG intuitív webOS okostévés platformján keresztül könnyebben hozzáférhetnek a fizetős alkalmazásokhoz, filmekhez, játékokhoz, és számos más szolgáltatáshoz. Azzal, hogy a Paymentwall-lal való együttműködésnek köszönhetően még több piacon érhető el az LG webOS okostévés online fizetési megoldás, a nézők globálisan a fizetős tartalmak még nagyobb palettájáról választhatnak az LG alkalmazásboltján keresztül.
A webOS operációs rendszerrel működő LG okostévék tulajdonosainak elég egyszerűen rákattintani a Buy Now gombra, majd beírni a hitel- vagy betéti kártyájuk számát, és máris anélkül élvezhetik az online vásárlás előnyeit világszerte, hogy minden egyes alkalommal külön be kellene jelentkezniük. Ez nem minden, hiszen a rendszer az asztali számítógépen, laptopon, tableten vagy más mobileszközökön keresztül történő fizetést is támogatja, mégpedig QR-kódok illetve más biztonságos hitelesítési protokollok használatával.
A webOS platform sokoldalúságának köszönhetően az LG okostelevíziók jelentik a legjobb választást azok számára, akik vonzó tartalmak széles választékára vágynak. Az LG új webOS 3.0 platformja a minőségi tartalmak széles palettáját teszi elérhetővé, a live streamingtől kezdve egészen a szórakoztató és kihívást jelentő játékokig. Nem mellesleg a webOS TV-k kompatibilisek a legújabb 4K Ultra HD szabvánnyal csakúgy, mint a magas dinamikatartományú (HDR) filmekkel és műsorokkal.
„A Paymentwall-lal való együttműködésnek köszönhetően az LG webOS platformján sokkal gyorsabbá tehetjük az okostévés vásárlási élményt, mint ha csak egyedül végeznénk a fejlesztést” — mondta Brian Kwon, az LG Home Entertainment Company elnök-vezérigazgatója. „Ez a partnerség újabb példa arra, hogy az LG másokkal közös erőfeszítése miként emeli a vállalatot a globális okostelevízió-iparág vezető szereplői közé.”
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- A Sony idén karácsonykor is ünnepi hangulatot varázsol az otthonokba
- Háztartási gépek egymás között
- Élmény a játékban és a munkában
- 450 millió ragyogó pixel
- Az LG teljes körű ruhaápolási megoldásokat vonultat fel a 2016-os IFA-n
- Így válik költészetté a technológia
- Az LG az IFA-n mutatja be legújabb légkondicionálóját és légtisztítóját
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.