Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
Az álláskeresés teljes folyamatát alakítja át a Profession.hu új fizikai munkára, szakmunkára, vendéglátásra és adminisztrációs állásokra specializálódott alkalmazása, a Mobil Munka.
Az ötlet lényege, hogy az olyan típusú munkáknál, amelyeknél nem létfontosságú a többkörös felvételiztetés, a végletekig egyszerűsíti a jelentkezést. A lokáció és érdeklődés alapján megjelenő munkalehetőségek között a Tinder alkalmazáshoz hasonlóan szemezgethetnek a munkakeresők és önéletrajz nélkül akár telefonon vagy sms-ben is jelentkezhetnek a lehetőségekre.
Az okostelefonok alapjaiban reformálták meg a felhasználói szokásokat: a magyarok harmada már mobilon keres munkát, ráadásul elvárja az egyszerűséget és a gyorsaságot. Erre a trendre válaszol a Mobil Munka alkalmazás, amelyben az állások a GPS koordinátánk és az érdeklődési köreink szerint jelennek meg a kijelzőnkön. Azokat a lehetőségeket, amelyek tetszenek jobbra, a nem tetsző állásokat pedig balra húzzuk. A szimpatikus pozíciókra ezután egyetlen érintéssel, önéletrajz és motivációs levél nélkül jelentkezhetünk sms-ben, telefonon vagy emailen. Így egyszerűsítve le mind a munkaadók, mind a munkavállalók számára a sokszor bonyolult és időigényes folyamatot.
A magyar álláspiac teljesen átalakult, mára a munkáltatóknak sokkal rugalmasabban kell kezelniük a felvételi folyamatot, ha meg akarják találni a megfelelő jelentkezőt. Egy felszolgálói, kozmetikus,vendéglátós, vagy eladói állásnál elég, ha a személyes találkozón bizonyít a jelentkező, minden más kör feleslegessé vált. Leginkább ezekre a szakmunkás állásokra koncentrál az ingyenes hirdetésfeladást biztosító alkalmazás.
A Mobil Munka felületén már induláskor több mint 3000 ezer állására lehet jelentkezni, így érdemes már most letölteni az Apple vagy Google Play store-ból és kipróbálni az alkalmazást.
Kapcsolódó cikkek
- Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO?
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- Indul a ChimeIn, a LogMeIn sikeréért felelős szakemberek új webes applikációja
- Hibabejelentő applikációt fejlesztett az E.ON
- Egy mobil app, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért
- Vásárlásösztönző applikációval segíti a hazai kiskereskedelmet az SZTA befektetése
- Jön a MinDig VR App
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.