Saját fejlesztéseivel is készül az Ipar 4.0 –ra a T-Systems Magyarország
Kiterjesztett valóság, automatizált gyártás, smart parking: a Digitális Regionális Csúcson a T-Systems Magyarország bemutatja azokat a legizgalmasabb technológiai megoldásait, amelyek támogatják az Ipar 4.0 hazai és európai folyamatait.
A Nemzetgazdasági Minisztérium által szervezett konferencia célja, hogy láthatóvá tegye a digitalizáció által létrejött kihívásokat, és találkozási pontot teremtsen a döntéshozók és az ipari és az infokommunikációs szektor képviselői számára.
A november 17-én kezdődő kétnapos konferencia kapcsolódó kiállításán a Deutsche Telekom Csoportot a rendezvény koncepciójába illő standdal a T-Systems Magyarország képviseli. A helyszínen, interaktív módon és demók segítségével bemutatott megoldások között megtalálható a T-Systems Magyarország automatizált gyártástechnológiában, termelésmenedzsmentben alkalmazható rendszere (MES – Manufacturing Execution System), az ipari környezetre optimalizált vírusirtó megoldása, valamint egy AR – augmented reality, kiterjesztett valóság – alkalmazás, amely a Kitchen Budapest bevonásával került kifejlesztésre.
További példákat mutatnak be az IoT, vagyis a dolgok internete alkalmazási lehetőségeire ipari környezetben és az önvezető autózásban, valamint a látogatók megismerhetik a T-Systems smart parking rendszerét is, amely teszt üzemmódban már működik a vállalat irodaházának parkolójában. A kiállítói térben helyet kap a cég már működő smart city megoldásait szinte teljes körűen bemutató terepasztal, ahol az egyes szolgáltatási funkciók látványos megjelenítésére van lehetőség. A kiállított megoldások egyesével és összességében is arra hívják fel a figyelmet, hogy milyen fejlődési lehetőségekkel bír az Ipar 4.0 modell alkalmazása és milyen változásokat hozhat a közeljövőben a digitális forradalom.
Kapcsolódó cikkek
- Lehet-e ennél okosabb?
- Ezeket az online banki szolgáltatásokat szeretnék a magyarok!
- Felhőalapú, automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszert vezet be a T-Systems Magyarország
- Az igazi áttörés még várat magára, de a magyar vállalatok is nyitnak az IoT irányába
- Időtálló hitelesség: 12 288 bites kulcshosszúságú tanúsítvánnyal sikerült elektronikus aláírást végrehajtani
- Business Superbrands díjas a T-Systems Magyarország
- Újabb vállalat integrálásával erősít a T-Systems Magyarország
- Gyermek-egészségügyi informatikai rendszert alakított ki a T-Systems
- Lezárult a családtámogatási ellátásokat összefogó Téba projekt fejlesztése
- Windows 8-ra épít a T-Systems Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A hazai e-kereskedelmi piac kihívásai és lehetőségei 2024-ben
2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés mellett 1920 milliárd forintos forgalmat érhetett el, melyből 17%-ot – mintegy 330 milliárdot – már az import kereskedelem generált. Az import 2024-ben egyértelműen a növekedés motorjává is vált, mivel a belföldi online kiskereskedelmi forgalom csupán 10%-ot tudott emelkedni.
Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.