Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik

MTI Sajtóadatbank, 2016. december 25. 09:14

A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetőkaz ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.

A felmérésben négy ország 800 értékesítési és marketingvezetőjét kérdezték meg. A válaszadók 78 százaléka számít 2020-ra a virtuális valóság ügyfélszolgálati célú használatára, 80 százalékuk pedig a tervek szerint chatbotokkal bonyolítja majd le az ügyintézést.

 

A vállalatok ugyanis meg akarnak felelni a gyorsan növekvő és változó fogyasztói elvárásoknak, ezért a jövőt a virtuális valóságban és a programozható chatbotokban látják.

 

Napjainkban az ügyfélszolgálati feladatokat élő emberek látják el, de egyre több fogyasztó intézné vásárlásait vagy oldaná meg felmerülő problémáját az értékesítési, vagy ügyfélszolgálati munkatársakkal való beszélgetés nélkül.

 

A felmérés során a vezetők 60 százaléka elismerte, hogy a fogyasztói profilok még nem tökéletesek, a hiányos adatokkal működő chatbotokat még jelentős mértékben fejleszteni kell ahhoz, hogy fogyasztók elégedettek legyenek a virtuális valóságban történő ügyintézéssel.

 

Az Oracle felmérésben négy ország vett részt: Franciaország, Hollandia, Dél-Afrika és az Egyesült Királyság.

 

Az Oracle átfogó és integrált felhő alapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínáló vállalat.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung bemutatja legújabb AI-megoldásait a World of Samsung eseményen

A Samsung, mint az összekapcsolt eszközélmények éllovasa, március 18-tól Frankfurtban, Németországban rendezi meg a World of Samsung eseményt. A rendezvény keretében bemutatkoznak a vállalat legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt fejlesztései. A Samsung televíziós, audiotechnikai, okosotthon-, gaming-, mobil- és digitális eszközei révén demonstrálja, hogyan válhat a technológia a mindennapok gördülékeny és támogató társává a mesterséges intelligencia segítségével.

2025. március 18. 20:45

Schneider Electric: Az ipari automatizálás új szintje Magyarországon

Magyarországon is elérhető a Schneider Electric teljes ipari automatizálási szoftverportfóliója, és most már egy kifejezetten erre a területre szakosodott csapat segíti a hazai ügyfeleket abban, hogy maximálisan kihasználják a megoldások kínálta lehetőségeket. Az AVEVA alkalmazások segítségével például akár 20%-kal is csökkenthetők a beruházási költségek, míg az EcoStruxure Foxboro DCS használatával akár 40%-kal is rövidíthető a meghibásodások javítási ideje. A Schneider Electric CONNECT platformja és a Flex előfizetési modellek egyszerű, gyors és rugalmas hozzáférést biztosítanak a felhasználók számára a cég szoftvereihez.

2025. március 18. 17:41

Digitális forradalom az akciós újságok piacán

A magyar felnőtt lakosság egyharmada már kizárólag digitálisan olvassa az akciós kiadványokat, míg 43 százalékuk vegyesen, mind online, mind offline formában lapozgatja őket. Csak a lakosság ötöde ragaszkodik kizárólag a papíralapú akciós újságokhoz – derült ki a Shopfully kutatásából. A digitalizáció ellenére az akciós újságok népszerűsége nem csökkent: a felnőttek 85 százaléka legalább havonta egyszer megtekinti őket, és szinte ugyanez a hányad elismeri, hogy ezek a kiadványok jelentős hatással vannak vásárlási döntéseikre.

2025. március 18. 16:00

Új érintés nélküli fizetési megoldás magyar kereskedőknek

A Global Payments bevezette a Tap to Pay funkciót Magyarországon, amely lehetővé teszi a helyi kereskedők számára, hogy iPhone készüléken keresztül, a GP tom alkalmazás segítségével egyszerűen és biztonságosan fogadjanak el érintés nélküli fizetéseket.

2025. március 18. 12:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06