Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen

forrás: Prím Online, 2017. április 6. 10:11

Az ICERTIAS Best Buy Award felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.

A felmérés eredménye szerint az ár-érték arány alapján a magyar mobilszolgáltatók közül a fogyasztók véleménye alapján a Vodafone került az első helyre.

 

„A Vodafone-nál azt gondoljuk, hogy minden egyes ügyfelünk különleges, így olyan figyelemmel igyekszünk kiszolgálni őket, mintha a családtagjaink lennének. Köszönjük ügyfeleinknek, hogy ezzel az elismeréssel megerősítettek bennünket abban a törekvésünkben, hogy a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki őket.” – mondta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország szegmens marketing igazgatója.

 

A felmérés közel 50 különböző területet vizsgált: a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházati cikkeket, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, valamint telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatókat. A megkérdezettek nyitott kérdésekre válaszolva szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.

 

Az ICERTIAS Best Buy Award felmérés szerint mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek. 

 

A mobilszolgáltatók között legtöbbet említett Vodafone mellett a Tesco (külföldi szupermarket-lánc), Soproni (sör),  Riska (tej), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartásitermékek), a Tibi (csokoládé), az Univer (Majonéz), a Colgate (fogkrém), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d’Or (jégkrém) szintén az első helyezést érte el a saját kategóriájában az ICERITAS Bes Buy Award felmérésen.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába

A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.

2024. október 5. 18:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37