1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
A Telekom a lakossági telefonos ügyfélszolgálat automata hangbemondó rendszerének technológiai átalakítását végzi, és ezzel párhuzamosan az ügyfélszolgálati hívószámokat is egyetlen hívószám, a 1414 alatt egységesíti, ahol új hang és egyszerűbb menüstruktúra fogadja az évi több, mint 13 millió otthoni és mobilhívást egyaránt.
A jövőben a 1430-as, mobil szolgáltatásokkal kapcsolatos és a 1412-es, otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos hívószám helyett egyetlen számot hívhatnak lakossági ügyfeleink: a 1414-et. A betelefonálókat ezentúl a már jól ismert női hang helyett egy telekomos kolléga hangja fogadja, aki több, mint három éve dolgozik a Telekom ügyfélszolgálatán és 2014-ben a férfiak között első díjat nyert a Call Center Hangszépségversenyen.
A 1414-es ügyfélszolgálati telefonszám már ismert lehet a Telekom ügyfelei körében, azonban a korábbi hívószámok megszüntetésével és egységesítésével a 1414 teljesen újszerepkörbe kerül. Az automata hangbemondó rendszere (Interactive Voice Response, IVR) felkészült a Telekom mobil és Telekom otthoni hívások fogadására is, így ügyfeleink egy hívószám alatt tájékozódhatnak mind a mobil, mind a vezetékes TV-, internet- és telefon szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A Telekom lakossági telefonos ügyfélszolgálata havonta átlagosan 1,2 millió lakossági hívást fogad, ezért a telefonos ügyfélszolgálat mostani fejlesztésével a Telekom ügyfeleinek széles köre érzékelheti majd a pozitív változást.
Az ügyfelek átterelése a 1414-es hívószámra a régi hívószámokról már 2016 októberében megkezdődött és fokozatosan, több lépcsőben zajlik jelenleg is ügyfeleink egyre bővülő csoportját érintve. A Telekom folyamatosan figyeli az ügyfelek visszajelzését annak érdekében, hogy a rendszert finomhangolhassa. Az ügyfélszolgálati vonalakra befutó hívások 1414-re való teljes átterelése várhatóan 2017 első felében fejeződik be.
Kapcsolódó cikkek
- 32. Telekom Vivicittá városvédő futás
- A Telekom meghirdette NB-IoT pályázatát
- A Telekom 4G+ mobilinternet már egész Budapesten elérhető!
- Okoseszközzel az autizmussal élőkért
- A Telekom honlapján már megvásárolhatók az Apple legújabb, iPhone 7 és 7 Plus (PRODUCT)RED modelljei!
- Már mától online előrendelhető a Samsung Galaxy S8 és S8+ a Telekomnál!
- Kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra
- Magyarországon is kaphatók a Lenovo Moto Z modellek
- Mese rajzpályázat indul gyermekek számára
- Okostelefonnal jobban összemosódik a munka és a magánélet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Skarlátvörös színben emelkedik ki a mezőnyből a Sony okostelefonja
A Sony örömmel jelenti be, hogy zászlóshajó okostelefonja mostantól már „skarlátvörös” színben, a vörös új, lenyűgöző árnyalatában is elérhető. Az új „skarlátvörös” Xperia 1 VI rendelkezik az összes olyan forradalmi technológiával, amelyek a teljes jelenlegi színpalettában páratlan felhasználói élményt nyújtanak, míg elegáns kialakítását még inkább kiemeli és tökéletesíti a szemet gyönyörködtető skarlátvörös színű, előkelő matt felület.
Bemutatták az első ultraalacsony bemeneti késleltetésű Bluetooth-technológiát
Az LG Electronics (LG) a Razerrel és a MediaTekkel együttműködve bemutatta a világ első Bluetooth-technológiával működő ultraalacsony bemeneti késleltetéssel rendelkező (Bluetooth Ultra-Low Latency, BT ULL) játékkontrollerét. A 2024-es LG webOS Summit keretében megtartott eseményen a forradalmi 1 milliszekundumos input lag technológiát egy LG webOS okostelevízió és egy Razer Bluetooth játékvezérlő segítségével prezentálták.
A Samsung a Musée d'Orsay-val együttműködve bemutatja a The Frame TV-ken elérhető exkluzív kollekcióját
A Samsung és a Musée d'Orsay egyedülálló együttműködésének köszönhetően a The Frame TV felhasználók a párizsi múzeum 25 remekművét jeleníthetik meg otthonukban.
Az ABB bemutatja legújabb okosotthon-termékét
Az ABB bejelentette a OneTouch érintőképernyős kezelőpanel piacra dobását, amely zökkenőmentesen integrálja egyetlen eszközbe az okosotthon- és a kaputelefon felügyeleti rendszereket.
Megújul az ÁHK-mutató – könnyebb lesz a mobiltarifák összehasonlítása
Az NMHH 2015. január óta publikálja minden hónap elején a legjelentősebb hazai szolgáltatók kínálatában aktuálisan elérhető lakossági mobil- és vezetékestelefon-díjcsomagok átlagos havi költségeit, azaz az ÁHK-értékeket. Az nmhh.hu/ahk címen elérhető oldal segít eligazodni a sokféle – a különböző tarifák mellett egyre változatosabb szolgáltatásokat nyújtó – telefondíjcsomag között, és azzal, hogy megkönnyíti a választást, növeli a fogyasztói tudatosságot is a telefonszolgáltatások piacán.