Ismét keresik a legjobb HR projekteket
Idén is a leginnovatívabb HR projekteket keresi a HR Innovation Challenge verseny. A megmérettetésre bármely hazai szervezet HR vezetője jelentkezhet, olyan kreatív és sikeres HR projekttel, amelynek kimutatható, pozitív hatása volt az üzleti eredményekre.
A régiós verseny célja, hogy rávilágítson a HR fontosságára, elismerje a leginnovatívabb szakembereket a stratégiai HR területén, valamint hozzájáruljon a szakma fejlődéséhez.
Szakmai díjak a legjobbak számára
A legjobb pályázók értékes nyereményekre számíthatnak. Meghívást kapnak egy ún. design thinking workshopra, ahol az egyik legmodernebb módszertan segítségével gondolhatják tovább HR szervezetük digitális átalakulását, valamint részt vehetnek a világ legjobb HR gyakorlatait, és a HR jövőjét bemutató londoni SuccessConnect konferencián, ahol Sir Richard Branson, a Virgin csoport alapítója is előadást tart.
A fődíj egy csoportos tréning a nyertes vállalat számára, amely szintén a szakmai továbbképzést szolgálja.
A pályázatokat nemzetközi zsűri fogja értékelni több szempont - mint például az innováció, a megoldott helyzet jelentősége, az elért üzleti eredmény nagysága - alapján. A zsűri tagjait olyan nemzetközi nagyvállalatok HR vezetői adják, mint a MOL-csoport (Zdravka Demeter Bubalo), a KMG (Simona Popovici), a PGE Polska Group Energetyczna (Marta Szlachcic), az SAP (Kathrin Haag), valamint tagja az SAP SuccessFactors alelnöke (Tim Ringo).
Jelentkezni május 8-ig lehet a http://www.hrchallenge.eu/ honlapon keresztül.
Világszinten vezetik be a magyar ötletet
2016-ban, a verseny indulásakor a Grundfos Hungary Kft. HR gyakorlatát választották a legjobbnak.
„Nemcsak nekem, hanem az egész csapat számára sokat jelentett a tavalyi elismerés. Kollégáim és az egész szervezet számára nagyon motiváló volt, valamint a fődíj, a Koen Gonissen által tartott képzés, új perspektívát adott a menedzsment terén. A díjazott projekt annyira népszerűvé vált Magyarországon, hogy idén globálisan is bevezetjük” - mondta el Gelbmann Csenge, a Grundfos Hungary Kft. szervezetfejlesztési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- A vállalatok nem állnak készen a jövő HR-kihívásaira
- A MÁV átállt az új, hárommilliárdos, informatikai háttérrel támogatott közlekedésfejlesztési rendszerére
- A Rubik-kockát akadálymentesíti vakok számára a SCI-ndikátor nyertese
- Elkezdődött a BeeSmarter jelentkezési időszaka
- Melyik startup nyeri idén a Blastoff 150 ezer eurós fődíját?
- Óriási informatikai fejlesztés a Waberer’s csoportnál
- Mesterséges intelligenciával is bővül az SAP vállalatirányítási rendszere
- Magyarok a nemzetközi siker kapujában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
Digitális böjt: Hogyan találhatunk csendet a képernyők világában?
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és az önvizsgálat időszaka. Az étkezési korlátozások mellett egyre többen érzik úgy, hogy a mentális tisztulásra is szükségük van – például digitális értelemben is.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.