Öt egyetemmel kötött partnerségi megállapodást a Wizz Air
A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága ma új partnerségi megállapodást jelentett be a régió öt egyetemével.
A Wizz Air budapesti sajtótájékoztatóján Diederik Pen, a légitársaság ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója, továbbá a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a Nyíregyházi Egyetem, a lengyelországi Chelm Állami Egyetem, az Észt Repülési Akadémia és a litván Vilnius Gediminas Műszaki Egyetem képviselői írták alá az együttműködésről szóló szándéknyilatkozatot.
Európa egyik legdinamikusabban bővülő légitársaságaként egy gyorsan növekvő iparágban, a Wizz Air 2025-re megkétszerezi méretét, flottájához mintegy 100 új Airbus repülőgép csatlakozik. A vállalat folyamatosan toboroz légiközlekedési szakembereket, és a neves egyetemekkel kötött együttműködési megállapodás kölcsönösen előnyös platformot biztosít a feleknek: a WIZZ minőségi felsőoktatási háttérrel rendelkező fiatal tehetségeket tud felvenni, az egyetemek pedig kiváló karrierlehetőséget biztosíthatnak hallgatóiknak.
Az új partnerség egyedülálló lehetőséget nyújt az együttműködő egyetemek hallgatóinak, hogy betekintsenek az utasszállító pilóták mindennapjaiba. Ezen felül a WIZZ közvetlen hozzáférést biztosít a légitársaság felvételi folyamataihoz, segítve a legtehetségesebb kadétok első lépéseit karrierjük kezdetén.
A budapesti sajtótájékoztatón Diederik Pen, a Wizz Air ügyvezető alelnöke és üzemeltetési igazgatója elmondta: „Örömmel jelentjük be ezt a kölcsönösen előnyös partnerségi megállapodást Magyarország, Lengyelország, Észtország és Litvánia öt egyetemével. Az együttműködés megerősíti elkötelezettségünket az iránt, hogy a legjobb tehetségekkel bővítsük a Wizz Air folyamatosan növekvő, kiváló csapatát. A partnerség lehetővé teszi, hogy a legjobbak közül is a kiemelkedő jelentkezőket vonzzuk a Wizz Airhez, miközben a hallgatók számára lehetőség nyílik, hogy felfedezzék a WIZZ világát és megismerjék a vonzó karrierlehetőségeket és képzési programokat, amelyeket a légitársaság pilótáinak nyújt.”
Kapcsolódó cikkek
- Technológiai felfedezőútra érkeztek magyar hallgatók Kínába
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- Újfajta digitális mikroszkópok lesznek elérhetőek a magyar iskolások és amatőr kutatók számára
- Több mint ezer lány tanult programozni a Skool projektben
- Digitális Témahét: több mint ezer iskola nyit kaput a digitális világra
- Átfogó programot indít a kormány az informatikus utánpótlás biztosítására
- Több száz jelentkezőből kerülnek ki a legjobbak az új képzési modellben
- A robotok már köztünk vannak
- Digitális Témahét a GE Digitalnál
- Még képzettebb mérnökök kerülhetnek ki a BME-ről a thyssenkrupp Steering segítségével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.