Több százezer adategyeztetésnél tart a Vodafone
A Vodafone Magyarország az elmúlt hónapokban már több százezer prepaid adategyeztetést bonyolított le.
A gyorsabb ügyintézés érdekében a szolgáltató a nagyobb Vodafone üzletekben dedikált kiszolgálással, információs és kommunikációs eszközökkel, az ügyfélszolgálaton pedig külön menüponttal segíti ügyfeleit és mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legkisebb bonyodalmat okozva valósuljon meg az adategyeztetés folyamata. A leggyorsabb és legkényelmesebb ügyintézést a Vodafone által június elején indított online felület biztosítja.
A Belügyminisztérium által üzemeltetett, adatellenőrzésre szolgáló rendszer elmúlt hónapokban tapasztalt gyakori hibái és leállásai miatt azonban a Vodafone Magyarország kétségesnek tartja, hogy az összes adategyeztetést sikerül elvégezni június 30-ig. A Vodafone az ügyfelek érdekeit szem előtt tartó és a szolgáltatók számára is biztonságos határidőnek 2017. év végét tartja. A vállalat erre vonatkozóan több alkalommal – a múlt év végén az adategyeztetést előíró törvénymódosítás tervezetével kapcsolatban, illetve idén, az adategyeztetés alatt – is javaslatot tett a határidő kitolására, azonban ezeket eddig nem vették figyelembe az illetékesek.
A Vodafone Magyarország az adategyeztetési folyamat felgyorsítása, illetve az ügyfelek kényelmének növelése érdekében tette lehetővé, hogy a 2017. január 1. előtt szerződött prepaid SIM kártyás ügyfelei a június elején indult online felületen minden eddiginél kényelmesebben egyeztethessék adataikat. Az adategyeztetés személyazonosító okmányokkal végezhető el, a https://adategyeztetes.vodafone.hu/ címen elérhető online felület mellett a 1270-es, díjmentesen hívható Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon, valamint személyesen, a Vodafone üzletekben.
Adataikat június 30-ig online sikeresen egyeztető ügyfeleinek július 8-tól a Vodafone 2 nap díjmentes beszélgetést ad. A beszélgetési keret belföldről és az EU-ból, normáldíjas magyar számokra indított hívások esetén érvényes.
Az online felület mellett június 10-től a Vodafone ügyfelei egy új csatornán is egyeztethetik adataikat: a szolgáltatás az ország 85 postáján is elérhető.
Hangsúlyozták, a Vodafone Magyarország folyamatosan egyeztet az érintett szervekkel, hogy a folyamat során az ügyfelek kényelme legyen az elsődleges szempont. A 10-nél több prepaid SIM kártyával rendelkező ügyfelek március, április és május folyamán SMS értesítést kaptak, nekik legkésőbb június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, hogy melyik 10 kártyát akarják megtartani.
A szükséges folyamatok lassan, de megfelelően zajlanak, az üzletekben egyelőre nem alakult ki sorban állás. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a szolgáltató felhívja felöltőkártyás ügyfeleinek figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást. Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kérik, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.
Amennyiben valaki nem a saját nevére szóló prepaid SIM kártyát használ, adategyeztetésre akkor is lehetősége nyílik a fentiekben megjelölt csatornákon, így az online felületen is. A szolgáltató az adatokat a Belügyminisztérium adatbázisának segítségével ellenőrzi, majd rögzíti a SIM kártya új használóját. Az adategyeztetésről az ügyfelek minden információt megtalálhatnak a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon. A Vodafone mindent megtesz azért, hogy egyetlen olyan ügyfelének se szűnjön meg a szerződése, aki önhibáján kívül nem tudta az adatait egyeztetni.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan közösségi élmény mindenkinek
- A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
- Programozás és kódolás gyermekeknek a Vodafone és a KódGarázs szervezésében
- Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
- Feltöltőkártyás előfizetések: intenzívvé válik az adategyeztetési folyamat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB bemutatja legújabb okosotthon-termékét
Az ABB bejelentette a OneTouch érintőképernyős kezelőpanel piacra dobását, amely zökkenőmentesen integrálja egyetlen eszközbe az okosotthon- és a kaputelefon felügyeleti rendszereket.
Megújul az ÁHK-mutató – könnyebb lesz a mobiltarifák összehasonlítása
Az NMHH 2015. január óta publikálja minden hónap elején a legjelentősebb hazai szolgáltatók kínálatában aktuálisan elérhető lakossági mobil- és vezetékestelefon-díjcsomagok átlagos havi költségeit, azaz az ÁHK-értékeket. Az nmhh.hu/ahk címen elérhető oldal segít eligazodni a sokféle – a különböző tarifák mellett egyre változatosabb szolgáltatásokat nyújtó – telefondíjcsomag között, és azzal, hogy megkönnyíti a választást, növeli a fogyasztói tudatosságot is a telefonszolgáltatások piacán.
Kibervédelem: napokon belül szankcionálhatják a figyelmetlen hazai cégeket
Pár nap és élesedik a NIS2, vagyis a felülvizsgált uniós kibervédelmi irányelv, amely több ezer cégre vonatkozik Magyarországon. A regisztrációt elmulasztó társaságok akár szankciókra is számíthatnak a hatóságtól. Az érintett vállalkozásoknak az év végéig le kell szerződniük a biztonsági vizsgálatra jogosult auditorral is, ugyanis, ha nem végzik el időben az IT rendszereik felülvizsgálatát akár több millió eurós büntetésre is számíthatnak.
Digitális megoldásokkal csökkenthető a tűzesetek kockázata
Az elmúlt hónapokban több jelentős tűzeset is történt Magyarországon, köztük a visegrádi hoteltűz, vagy a Miskolctapolcai Barlangfürdőben keletkezett incidens, mely komoly károkat okozott. Ezek a tragédiák ismét ráirányították a figyelmet a tűzvédelmi rendszerek fontosságára, illetve arra, hogy elengedhetetlen ezeknek az eszközöknek a rendszeres karbantartása és ellenőrzése.