Tanúsított szoftverek már a SUSE felhő- és tárolási megoldására is
A Commvault és a SUSE bejelentette, hogy lezárult a tanúsítási folyamat, és mostantól a Commvault adatvédelmi és -helyreállítási szoftverének 11-es kiadása is tanúsított a SUSE Enterprise Storage eszközön. Ezzel is tovább bővül azon megoldások köre, amelyek már nem csupán a SUSE Linux Enterprise Server rendszereken, de a SUSE OpenStack Cloud és SUSE Enterprise Storage szoftvereken is teljes körűen támogatottak és tanúsítottak.
„A SUSE mindig is kiemelt figyelmet fordított arra, hogy szorosan együttműködjön partnereivel, és széles választékot nyújtson ügyfelei számára. A SUSE Linux Enterprise Server és Desktop megoldásokra jelenleg összesen több mint 1.500 szoftverfejlesztő mintegy 7.000 szoftvere tanúsított. A SUSE Ready programot az elmúlt év során terjesztettük ki az OpenStack-re épülő felhőplatformunkra és a Ceph-en alapuló, szoftveresen vezérelt tárolási megoldásunkra. Azóta olyan gyártók termékei is rendelkeznek tanúsítvánnyal ezekre az eszközökre, mint például a Fujitsu, a Huawei és az Intel, illetve mostantól a Commvault” – mondta Hargitai Zsolt, a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviseletének üzletfejlesztési vezetője.
A SUSE Ready program keretein belül a vállalat különféle eszközöket, illetve oktatást és támogatást biztosít szoftverfejlesztő partnerei számára ahhoz, hogy a SUSE megoldásokon zökkenőmentesen működő alkalmazásokat hozzanak létre és tanúsítsák azokat. A szervezeten belül dedikált mérnökcsapat nyújt támogatást a partnerek számára a kérdéses esetekben.
A nyílt forráskódú felhő- és tárolási megoldások terjedésével ezen a területen is egyre fontosabbá válik a partneri ökoszisztéma, hogy az ügyfelek a legjobb megoldások közül választhassák ki a számukra leginkább megfelelő termékeket a gyártóktól való függés kockázata nélkül. A SUSE Ready programnak köszönhetően a vállalatok biztosak lehetnek abban, hogy a tanúsított szoftverek problémamentesen, maximális hatékonysággal működnek infrastruktúrájukban.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar fejlesztés szüntetheti meg a sorokat az ügyfélszolgálatokon?
- A FinalWire újabb frissítést adott ki népszerű rendszer-információs szoftverének PC-s verziójához
- Nyom(tat)ós segítség a mobil felhasználók számára
- Új korszak jön az állami tulajdonú vállalatoknál
- Egyetlen egérrel akár három számítógépet is vezérelhetünk
- Adattörlési megoldást tanúsítottak Németországban
- Kultúraváltást jelentő lépés a Bonafarm Csoportnál
- A vállalatok 70 százaléka aggódik a tárolási kihívások miatt
- A Unit4 Wanda botja az első önirányító ERP funkció
- Tökéletes színbeállítás percek alatt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.
Zsákutcába kerülhet az AI a Corvinus kutatása szerint
A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya.