Magyarországon is új honlappal jelent meg a Vredestein
A Vredestein vadonatúj weboldalt élesített a napokban az európai piacon. A legújabb online trendeket követő www.vredestein.hu (valamint nemzeti testvérportáljainak hálózata, mint például a www.vredestein.de és a www.vredestein.nl) még szélesebb közönség számára hozza el a prémium abroncsmárka termékeit és információit. Az intelligens funkciók tárházához megnyerő látvány társul, így a Vredestein ügyfelei és viszonteladói egyaránt könnyedén megtalálhatják a legújabb, viszonteladókkal és abroncsokkal kapcsolatos információkat.
A közös európai platformon tervezett új weboldal továbbfejlesztett funkciói igazán felhasználóbarát élményt kínálnak. Könnyedén lehet keresni az egyes abroncsokra a személygépjármű-, könnyű haszongépjármű- és mezőgazdasági abroncsok széles választékában. Az úgynevezett reszponzív felületnek köszönhetően a weboldalra látogatók minden mást is könnyedén megtalálnak, függetlenül attól, hogy asztali számítógépen, okostelefonon vagy tableten keresztül keresik fel a honlapot.
A Vredestein egy egészen különleges kategória, a klasszikus abroncsok piacának régi szereplője. Ennek a honlapon külön rovatot szenteltek. A weboldal gumiabroncs-útmutatója pedig további információkkal és hasznos tippekkel szolgál az abroncsok használatával és karbantartásával kapcsolatban.
„Ez egy izgalmas pillanat a Vredestein számára” – mondja az európai marketingért és termékmenedzsmentért felelős igazgató, Tanneke Reinders. „Az új weboldalt ügyfeleink igényeinek megfelelően terveztük, és úgy alakítottuk ki, hogy a navigáció egyszerű, a böngészés pedig kellemes legyen. Egyértelműen tükrözi azt, hogyan fejlődünk a valós és a virtuális világban egyaránt.”
A vadonatúj weboldal Európa 16 országa számára készült el.
Kapcsolódó cikkek
- Megkezdődött a Digitális Jólét Alapcsomag értékesítése a UPC-nél
- 10 jó tanács szülőknek, hogyan vigyázhatnak gyermekük biztonságára az interneten a nyári szünetben
- Mire figyeljünk online foglalásnál?
- Elindult a HelloWorld Online
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- ProfiCAD 9.3.0
- Globális kampányt indít a Telenor Csoport az internetes zaklatás megfékezésére
- Ne hagyd figyelmen kívül! Jelentsd be!
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Hogyan legyünk biztonságban a közösségi oldalakon?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Mit mesélnek rólunk az emojik 2025-ben?
Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Hatékonyság, kényelem és fenntarthatóság egyben – Az új E4 monitorok
Az AOC Essential E4 monitorcsalád átfogó választékot kínál a különféle munkakörnyezetekhez – a helytakarékos irodai megoldásoktól a fejlett kreatív felhasználásig. A sorozat kiemelkedik a konfigurációs lehetőségek széles skálájával, így mindenki megtalálhatja a számára ideális eszközt.
Beszéljünk ikonokkal! – Az emojik szerepe a digitális kommunikációban
Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.