A SES Video és a szerbiai Telekom továbbítja az RTS csatornáit
A SES S.A. bejelentette, hogy egy hosszútávú együttműködés részeként mostantól a szerb közmédia (RTS) hat TV-csatornáját, valamint egy rádióadóját a Telekom Srbija és a SES továbbítja majd a nézőknek Európa-szerte.
A hat RTS TV-csatorna (RTS Satelit, RTS Život, RTS Drama, RTS Kolo, RTS Trezor, RTS Muzika) és a Radio Beograd rádióadó műsora európai kábeltelevíziós fejállomásokon keresztül éri el Szerbia lakóit, illetve a több millió külföldön élő szerb nemzetiségű állampolgárt a régióban. A csatornákat egy, a set-top-boxokba integrálható okoskártya segítségével lehet fogni.
A belgrádi székhelyű szerb telekommunikációs vállalat, a Telekom Srbija biztosítja majd az adáshoz szükséges földi szolgáltatásokat, beleértve a műholdas összeköttetést (uplink), kódolást, titkosítást és a SES kapacitását kihasználva a közvetítést a keleti 5°-os pozícióban található ASTRA műholdról.
„Számos projekten dolgoztunk már együtt partnerünkkel, a Telekom Srbija-val az eddigi évek során, így ez az új megállapodás nemcsak piaci jelenlétünket erősíti, hanem hosszútávú partneri kapcsolatunkat, együttműködésünket is – mondta Martin Ornass-Kubacki, a SES Video, a SES újonnan alakult üzletágának alelnöke és közép-kelet-európai regionális igazgatója. „Mindemellett nagyon elégedettek vagyunk és örülünk, hogy az RTS az általunk üzemeltetett ASTRA műholdat választotta csatornái terjesztéséhez és az európai szerb nézőközönség eléréséhez” – tette hozzá.
„Örömünkre szolgál, hogy az RTS-t a fedélzeten köszönthetjük, ami a SES minőségi és professzionális szolgáltatásai, valamint a régóta jól működő partnerségünk nélkül nem valósulhatott volna meg. Alig várjuk, hogy a SES-sel együttműködésben a legjobb tudásunk szerint teljesíthessük a ránk váró új feladatokat” – nyilatkozta Milutin Nikolic, a Telekom Srbija kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Már HD felbontásban is nézhetik a MinDig TV Extra adott csomagját
- Programozás és kódolás gyermekeknek a Vodafone és a KódGarázs szervezésében
- Technológiai felfedezőútra érkeztek magyar hallgatók Kínába
- A DoQ a DIGI TV-n
- Egyre fontosabbak a partneri minősítések az IT-szektorban
- Hét aktuális jogszabályváltozás az NMHH-nál
- A DIGI és a Discovery Networks kibővíti együttműködését
- Kibővült csatornakínálattal készül a karácsonyra a MyTV
- Az M3 és a Mozi+ az ünnepek alatt kódolatlanul a MinDig TV-n
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.