A Kärcher a DXC felhő szolgáltatásával váltott valós idejű, intelligens IT-környezetre

forrás: Prím Online, 2017. július 26. 09:01

A dél-német székhelyű Kärcher a tisztítási technológiában elért világpiaci vezető szerepén túl úttörőnek mutatkozik a valós idejű adatelemzésben is. A Kärcher, a DXC Technology-val karöltve alakította át adatközpontjának SAP rendszerét, amely a felhőtechnológiának köszönhetően a jövőben nagy mennyiségű adattömegeket, üzleti mérőszámokat és piaci adatokat tud összehasonlítani. 

 A Kärcher, így valós időben sokkal magasabb szintű üzleti elemzésekre lesz képes. Mindezt a DXC Technology segítségével alakították ki úgy, hogy a meglévő adatállományt SAP HANA (High-Performance Analytic Appliance) környezetbe migrálták át.

 

“A jövő-orientált elemzések egyre nagyobb szerephez jutnak az üzleti életben, különösen a mi területünkön. A korábbi informatikai platformunk képes volt a historikus adatok kiértékelésére. A jövőben viszont valós idejű elemzésekre is képesek leszünk. Jelenleg több mint 2 ezer felhasználó, 67 országban használja a r vendszerünket – növekvő számban.” -mondta Prof. Dr. Matthias Mehrtens, a Kärcher informatikai rendszereiért felelős alelnöke.

 

A Kärcher teljes SAP infrastruktúráját a DXC felhő alapú megoldásával üzemelteti egy németországi adatfeldolgozó központból. „Mindössze 3 hónap alatt sikerült az SAP üzleti adattárház rendszereket – a Kärcher teljes tudásállományát – SAP HANA alapokra migrálni.” – mondta Jürgen Stauber, a DXC Németország ügyvezető igazgatója.

 

A projekt első lépése a meglévő SAP platform frissítése volt, ezt követően a csapat előkészítette a rendszert az SAP HANA-ra. Az implementációs fázisban a rendszer aktiválásával a hatékonyabb szegmentáció által csökkent a fő memória adatmennyisége. 

 

„Úgy érezzük, hogy az új rendszerrel és a DXC-vel a legjobb kezekben vagyunk - biztonsági, üzemeltetési és fejlesztési szempontból is” – mondta a Kärcher alelnöke.

 

“Az SAP HANA alapokon működő adattárak révén a Kärcher mára képessé vált a vásárlói attitűdök mélyebb megértésére és elemzésére. Minél több ügyféloldali adatot dolgozunk fel, annál célzottabban lehet a piaci igényekhez igazítani a termékeket és szolgáltatásokat.” – nyilatkozta az együttműködésről Jürgen Stauber, a DXC Németország igazgatója.

 

A Kärcher szándéka az SAP HANA kapacitások jövőbeli bővítésével a gyors in-memory technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása, hiszen a vállalat szerint a historikus adatok elemzése már korántsem elég, mostantól a valós idejű elemzések készítésével törekszenek minél előre mutatóbb támogatást nyújtani ügyfeleiknek.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?

A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije. 

2024. október 6. 13:46

Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók

A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.

2024. október 6. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37