Csúcstechnológia a vásárlókért
A világ leggyorsabb vonalkód-olvasóinak bevezetését kezdte meg boltjaiban Budapest kedvenc 0-24-es üzletlánca
Az éjjel-nappali élelmiszerboltokban a sorban állás, illetve a kasszazóna áteresztőképessége különösen kritikus. A Manna ABC annak érdekében, hogy gyorsítsa működését, integrált kereskedelmi rendszer bevezetése mellett döntött, hosszas mérlegelést követően a Laurel kereskedelmi informatikai megoldást választotta. Ennek célja nemcsak a megfelelés az ügyféligényeknek, hanem a biztonságos és gyors árukezelés is. A cég a hatékonyság jegyében üzleteiben folyamatosan valósítja meg a fejlesztést.
A sorban állás soha nem előny egy kereskedésben, de egy éjjel-nappali bolt vásárlói különösen irtóznak tőle. Általában a lehető legkevesebb időt szeretnék a vásárlásra fordítani, céltudatosan döntenek, gyors problémamegoldást biztosító termékeket választanak. Éjjel az ember nem „shoppingol”, hanem „beugrik” valamiért. Így különösen fontos, hogy minél gyorsabban kiszolgáljuk – nyilatkozta a fejlesztésről Papp András, a Manna ABC tulajdonosa. Egyértelmű volt ezért, hogy a fejlett cikkelemes kereskedelmi rendszer kiépítése mellett a leggyorsabb hardverelemeket kell beépítenünk. Így került a kasszákhoz az NCR7879 szkenner. Itt a speciális kialakításnak megfelelően nincsenek „vakfoltok” az olvasási zónában, a rossz minőségű vonalkódot is könnyen leolvassa, a hibalehetőségek száma így a minimálisra csökkent, és nem kell egy-egy terméket hosszúnak tűnő másodpercekig „lóbálni”, tologatni a leolvasó előtt. Használatával érezhetően gyorsabb lett a kasszazóna és elégedettebbekké váltak a vásárlók.
Egy kereskedelmi vállalat érdeke természetesen az, hogy minél több terméket adjon el, napjainkban azonban erre már nem az a megoldás, hogy minél tovább kell a vásárlót az üzletben tartani, ez ugyanis csak a frusztrációt növeli, nem a forgalmat. Helyette a vásárlói élmény biztosítására kell törekedni, a versenyképességre, ehhez pedig innovációs technológiákra van szüksége még a legkisebb boltoknak is – hívta fel a figyelmet a rendszert szállító Laurel tulajdonosa, Bessenyei István.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan növekszik a hazai kiskereskedelem
- Az Euronics hálózata az elsők között teljesítette az új online kassza előírásokat
- A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben
- Változások a legnagyobb magyar retail-informatikai cégnél
- Megjelent Magyarországon az eBlokk
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Tabletkasszával nyitott az exkluzív cipőbolt
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
- Zsebre tehető online pénztárgépet fejlesztettek ki
- Okospolc, a kereskedők új csodafegyvere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében
Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.
Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás
A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg.
Ezek okozhatják a legtöbb meglepetést idén a kriptopiacon
A BITmarkets kriptovaluta-tőzsde közzétette listáját 2025 TOP 5 kriptós meglepetéseiről. A Cardano és a SUI mellett három új szereplő is helyet kapott, amik potenciálisan átalakíthatják majd a szektort: az XRP, a Dogecoin és a Stellar.