A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.
A TCL Communication eszerint a legmagasabb szintre emelte társadalmi felelősségvállalási programját, beleértve a környezetvédelmet, a munkaerőpolitikát, a tisztességes üzleti magatartást és a fenntartható beszerzést.
A minősítés garancia az ügyfelek részére, hogy a TCL Communication az üzleti etika és a CSR legjobb gyakorlata szerint működik, és referenciaértéket kínál a más beszállítókkal történő könnyű összehasonlíthatósághoz.
Az EcoVadis működteti az első olyan együttműködési platformot, amely a globális ellátási láncok számára a fenntarthatóság értékelését és monitorozását szolgálja. A vállalat megbízható CSR minősítéseket és eredménymutatókat kínál nem kevesebb, mint 150 különböző kategóriába tartozó vállalat számára, amelyek 21 CSR mutatót és 110 országot ölelnek fel.
A világon több mint 30 000 vállalat támaszkodik a platformra, beleértve a TCL Communication ügyfeleit is, akik az EcoVadis minősítéseket használják a beszállítóik felmérésére. A TCL Communication 2010 óta az EcoVadis módszertan szerint került értékelésre, és a teljesítménye évről évre javul. Az „Ezüst” minősítést 2016-ban szerezte meg.
"A TCL Communication folyamatosan jelentős mennyiségű pénzt és energiát fektetett az emberek és a környezet védelmébe, miközben nemzetközi üzleti tevékenységét bővítette, így értéket teremtve az ügyfelek, a munkavállalók, az érdekelt felek és a társadalom egésze számára. Az EcoVadis platform számunkra is elősegíti az átláthatóságot és bizalmat a kereskedelmi partnerek között, így még jobban értékeljük a minősítést és a díjat" - mondta Eric Vallet, a TCL Communication ügyvezető igazgatója.
A TCL Communication egy a világ tíz legnagyobb mobiltelefon-vállalata közül és a legnagyobb nemzetközi mobiltelefon-értékesítő vállalat, évi 68,8 millió telefonnal és egyéb kapcsolódó termékekkel, amelyeket világszerte több mint 160 országban és régióban értékesítenek. 1999-es alapítása óta a kínai telefongyártó a globális termékfejlesztési és szolgáltatási innováció központjává nőtte ki magát. Jelenleg világszerte forgalmazza mobileszközeit, beleértve az okostelefonokat, tableteket és hordozható eszközöket, alkalmazásokat és internetes szolgáltatásokat, amelyek különböző piaci szegmenseket szolgálnak ki. Három legfontosabb márkája a TCL, az Alcatel és a BlackBerry.
Kapcsolódó cikkek
- Négyszeres díjazott a Xerox
- Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
- Az év CIO-ja pályázat
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Új Nokia telefonnal bővült a Vodafone kínálata
- Nem az üzlet miatt tartja fontosnak a Xerox a fenntarthatóságot
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
- Az Epson készüléke nyerte a legjobb fotónyomtatóért járó TIPA-díjat
- A Blancco legfrisebb jelentése a mobiltelefonokról
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Demokratizálódik a programmatic piac Magyarországon
Kezdetben a globális óriások játékszere volt, mára egyre szélesebb körben válnak elérhetővé a programmatic hirdetési megoldások. A technológia jelentős versenyelőnyt kínál a gyorsan változó piaci környezetben, ugyanakkor az egyik legtöbb tévhittel és félreértéssel övezett hirdetési megoldás. Az újonnan indult Programmatic Blog célja, hogy közérthető és hiteles szakmai tartalmakkal segítsen megérteni és kiaknázni az automatizált hirdetéseket.