A Fujitsu a felhőbe is kiterjeszti helyben telepített hiperkonvergens rendszereit
A Fujitsu a SUSECON konferencián mutatta be azt az új megoldást, amelynek segítségével a helyben telepített hiperkonvergens rendszerek úgynevezett „dobozos” felhőszolgáltatások (cloud-in-a-box) segítségével a felhőbe is kiterjeszthetők. A Fujitsu Software Enterprise Service Catalog Manager (ESCM) olyan automatikusan aktiválódó, „több bérlős” önkiszolgáló portálokkal köti össze a helyben telepített infrastruktúrát és a felhőt, amelyek az igénybe vett erőforrások mennyiségét is mérik.
A SUSE partnerkatalógusába teljes körűen beillesztett Fujitsu ESCM-mel a szervezetek egyszerűen kiaknázhatják a felhőalapú szolgáltatások és szoftverek rugalmasságát és skálázhatóságát úgy, hogy felügyeletüket helyben telepített rendszerekről végzik. Az ügyfélvállalat menedzselt és mért hozzáférést tud nyújtani végfelhasználóinak a felhőszolgáltatáshoz, személyazonosság-kezeléssel, elszámolással és előfizetés-kezelési képességekkel. A Fujitsu K5 és más nyilvánosfelhő-szolgáltatások egyszerű integrálása révén az ESCM lehetővé teszi a virtuális célgépként üzemeltetett, helyben telepített virtualizált infrastruktúra gördülékeny skálázását.
Az ESCM felvétele a SUSA partnerkatalógusába továbblépés abban a stratégiai partnerkapcsolatban, amely tavaly novemberben jött létre a Fujitsu és a SUSE között. Az együttműködés részeként mindkét fél erőforrásokkal támogatja a közös értékesítési és marketingtevékenységet a nyílt forráskódú közösségen belül, a hibridfelhő-termékek, a kritikus támogatás és a jövőbeni konténertechnológiák fejlesztése terén.
Az ESCM a Fujitsu által 2015 októberében a nyílt forráskódú közösség rendelkezésére bocsátott Open Service Catalog Manager nagyvállalati verziója. Az elődefiniált integrációs moduloknak köszönhetően az ESCM széles körben kompatibilis a különféle „szolgáltatásként nyújtott” felhőmegoldásokkal – Infrastructure- (IaaS), Platform-(PaaS) és Software-as-a-Service (SaaS). Gazdag funkcionalitásukkal a vállalat egyszerre több végfelhasználó számára kínálhat önkiszolgáló felhőmegoldást, automatikus aktiválással, eseménykezeléssel, számlázással és fizetési jellemzőkkel.
„Bár sok szervezet értékeli a felhőalapú szolgáltatások előnyeit, erősen aggódnak a felhőszolgáltatások felügyelete – a megfelelés, a költségek kézben tartása és az optimális erőforrásgazdálkodás – miatt. Az új Enterprise Service Catalog Manager szoftver segítségével ötvözni tudjuk a helyben telepített infrastruktúrára jellemző felügyeletet és kontrollt a mért felhőszolgáltatások rugalmasságával és skálázhatóságával” – nyilatkozta Olivier Delachapelle, a Fujitsu adatközpontokért felelős vezetője az EMEIA-régióban.
„A SUSE e heti végfelhasználói konferenciáján, a SUSECON-on partnereinkkel együtt azokat a nyílt forráskódú technológiákat és innovációkat mutatjuk be, amelyek segítenek zökkenőmentessé tenni a vállalatok átalakulását. A Fujitsu mindig is aktív szerepet játszott a nyílt forráskódú számítástechnika jövőjének építésében, az Enterprise Service Catalog Manager (ESCM) bevezetésével pedig bizonyítja, hogy az OpenStack készen áll a nagyvállalati használatra, és a lehető legnagyobb fokú választási szabadságot, biztonságot és rugalmasságot nyújtja az ügyfeleknek a feladatok nyilvános és privát felhő közötti áthelyezése során” – jelentette ki Phillip Cockrell, a SUSE globális partnerkapcsolati értékesítésért felelős vezetője.
A Fujitsu Software Enterprise Service Catalog Manager rugalmas és könnyen bevezethető
A rugalmasság és az egyszerű bevezetés az ESCM fontos tulajdonságai. Az USB-memórián is elhelyezhető megoldás virtuális célgépként fut a 64 bites SUSE Linux Enterprise Server szoftveren. A hiperkonvergens és konvergens infrastruktúramegoldásokat tartalmazó, átfogó Fujitsu PRIMEFLEX portfólió mind az öt fő elemével – azaz a PRIMEFLEX for VMware vSAN, a PRIMEFLEX for VMware Cloud Foundation, a PRIMEFLEX for Storage Spaces Direct, a PRIMEFLEX Cluster-in-a-box és a PRIMEFLEX vShape integrált rendszerekkel – is együttműködik.
Ár és piaci bevezetés
A Fujitsu Software Enterprise Service Catalog Manager (ESCM) már jelenleg is beszerezhető közvetlenül a Fujitsutól. A saját márkás felhőszolgáltatási piactér konfigurálásához már az ESCM egyetlen alkalmazásszerver-instanciája is elegendő.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Új korszak jön az állami tulajdonú vállalatoknál
- Biztonságosan a felhőbe
- Digitális átalakulás nyílt (a)lapokkal
- A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán
- 2017 a nyílt forráskód éve – hódít a felhő és a tárolás
- Dell EMC adatvédelmi kiterjesztés szoftver- és felhőalapú előnyökkel – a modern adatcentrumok számára
- A Fujitsu szupergyorssá teszi a szoftveresen definiált adatközpontok kiépítését
- Új, felhő-alapú üzleti modell a hálózati menedzsmentben
- A Microsoft tovább fejleszti a felhőkapacitásait Európában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?