Drágulnak a csomagautomaták, de nem a Vaterafutáron
Kellemetlen meglepetés érte október első napján azokat, akik rendszeresen igénybe veszik a Magyar Posta csomagautomata-szolgáltatását, az ugyanis jelentősen megdrágult. Az eddigi 490 forint helyett – ami a szolgáltatás bevezető díja volt –, az új ár 889 forint lett.
Az áremelés hátterében komoly fejlesztések állnak, például az érintés nélküli fizetési lehetőség és az automaták kapacitásának bővülése novembertől. Jó hír a Vaterafutáron keresztül csomagot feladóknak, hogy ők november 1-ig még garantáltan a régi, 490 Ft-os áron rendelhetik meg ezt a szolgáltatást. A Vaterán történt adásvételek esetén pedig november 1. után is a lakossági postai szolgáltatás áránál kedvezőbben tudják majd igénybe venni a csomagküldést.
Népszerűek az automaták
A csomagautomaták használata az elmúlt évben ugrásszerűen megnövekedett hazánkban, ezáltal mára a legnépszerűbb logisztikai szolgáltatások közé tartozik. A Vaterafutár kínálatában a Magyarországon jelenlevő mindkét szolgáltató, a Magyar Posta és a Foxpost automatái is elérhetők, így összesen több mint 110 automata használata biztosított az ország különböző pontjain. Fontos tényező továbbá, hogy mindehhez a Vaterafutár kedvezőbb árakat is biztosít, mintha közvetlenül vennénk igénybe a fenti szolgáltatásokat.
Nem csak vaterázóknak éri meg
A Vaterafutár eredetileg az online piactéren gazdát cserélő áruk szállításának egyszerűsítésére jött létre, de bárki számára elérhető. Sőt, a Vatera tavaszi felmérése alapján a szolgáltatást igénybe vevők közel fele (46%) a megbízhatósága és az alacsony ára miatt nem vaterás tranzakciókhoz veszi azt igénybe. A Vaterafutár sikerének egyik titka, hogy jelentős mértékű csomagforgalmat koncentrál, ezért a szolgáltatókkal a piacinál kedvezőbb egyedi díjakat tud kialkudni a felhasználók számára. Forgalma 2012 óta több mint húszszorosára nőtt, és szolgáltatási köre folyamatosan bővül rugalmas és változatos szállítási módokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Már külföldre is adhatunk el online, akár százezrekért
- A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Ma már bátran rendelünk hűtőt a netről
- A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik
- A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
- PayPal: Úton a virtuális próbafülke felé
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Online is pörögnek a nyári slágertermékek
- Magyar megoldás szorítja vissza az internetes fizetési csalásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szelfizd magad a tengerpartra – HONOR 400-zal bárhol nyaralhatsz!
Ha idén a leggyakoribb útvonalad a kanapé és a hűtő között vezet, ne csüggedj! A HONOR 400 mesterséges intelligenciával működő képszerkesztő funkcióival te döntöd el, merre nyaralsz – legalábbis a fotóidon. Ez nem trükk, hanem kreatív játék és önkifejezés, hiszen a képzelet nem ismer határokat!
Streamingre hangolva – így nézünk ma tévét Magyarországon
A streaming iránti érdeklődés nem csökken, sőt: a Direct One adatai szerint a tartalomfogyasztási szokások továbbra is átalakulóban vannak. A Direct Now applikáció felhasználóinak száma az elmúlt egy évben közel 13 százalékkal nőtt, így már több mint 40 ezren használják rendszeresen az alkalmazást szórakozásra vagy információszerzésre.
Ingyenes termékfeltöltés, biztonságos fizetés – így újul meg a Vatera
A Vatera átalakította működését, hogy még jobban igazodjon a modern vásárlói igényekhez. A piactér ezentúl teljesen ingyenessé tette a termékek feltöltését, és bevezetett egy új, gyors, biztonságos és egyszerűen használható online fizetési rendszert. Az online bankkártyás fizetések – beleértve a Vatera Vevővédelem szolgáltatáson keresztül lebonyolított tranzakciókat is – már teljes egészében a platformon belül zajlanak, anélkül, hogy a felhasználóknak el kellene hagyniuk a Vatera.hu oldalait.
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Mit mesélnek rólunk az emojik 2025-ben?
Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.