Görögországban terjeszkedik a GEFCO

forrás: Prím Online, 2017. november 20. 15:39

A GEFCO Csoport, az ipari logisztika globális piaci szereplője és az autóipari logisztika európai vezetője a hónap elején hivatalosan megnyitotta görög leányvállalatát. 

Ennek köszönhetően most már a gyártók rendelkezésére áll a cég globális logisztikai megoldásokban szerzett tudása és tapasztalata. „A komplex ellátási láncok irányításában és optimalizálásában egyedülálló szakértelemmel rendelkező vállalatként örömmel hoztuk el integrált logisztikában szerzett tapasztalatunkat görög ügyfeleinknek. Szeretnénk segíteni, hogy a gazdasági teljesítmény és a szolgáltatás minőségének tekintetében - mind rövid, mind hosszú távú – támogassuk görögországi partnereinket céljaik elérésében” – mondta Luc Nadal, a GEFCO Csoport igazgatótanácsának elnöke. 

 

Görögország fejlődési lehetőségeinek kiaknázása 

Azzal, hogy Görögországban, vagyis egy olyan országban alapít leányvállalatot, amely dinamikus növekedési potenciállal rendelkezik a régióban, a GEFCO meg tudja erősíteni a jelenlétét Délkelet-Európában, ahol már régóta jelen van. Görögország Kelet-Európa és a Balkán közötti ideális helyen fekszik és egy meghatározó logisztikai szereplő számára tökéletes helyszínt jelent, hiszen számtalan versenyképes előnnyel rendelkezik:

  • Görögország a legnagyobb hajótulajdonos a világon, jelenleg a világ teljes flottájának 18%-át irányítja.
  • A pireuszi és szaloniki kikötő a Délkelet-Európa és Közép-Európa közötti regionális átjárók közé tartozik. 
  • Görögország számos, az infrastruktúrája felújítását, bővítését és fejlesztését célzó programban vesz részt jelenleg vagy indít a közlejövőben.
  • A görög ipari termelés folyamatos növekedést mutatott az elmúlt években. A görögök vállalatok  vezető szerepet játszanak az élelmiszer- és dohányfeldolgozó, a textil-, a gyógyszer-, a vegyi-, a bányászati, a kőolaj- és a fémfeldolgozó-ipari ágazatokban.

 

„A GEFCO célja, hogy versenyképességét és jelenlétét erősítse a görög piacon, becslések szerint közel kétszeresére fogja növelni a forgalmát 2017-ben. Szeretnénk továbbá átadni az évek során gyűjtött logisztikai tapasztalatunkat a helyi vállalatoknak, hozzájárulva ezzel az ország növekedéséhez és fejlődéséhez” – mondta Fabien Gauchet, a GEFCO Görögország ügyvezető igazgatója. 

 

A GEFCO egyedülálló szakértelme a régió ügyfeleinek szolgálatában

68 éves tapasztalatával a GEFCO Csoport szilárd tudással rendelkezik ügyfelei komplex ellátási láncainak irányításában. Az eredetileg autóipari logisztikával - vagyis logisztikai szempontból az egyik legnagyobb kihívásokat rejtő ágazattal - foglalkozó GEFCO, tudását és hozzáértését a különböző ipari szektorokban szereplő ügyfeleinek kiszolgálása során alkalmazza. (autóipar, gyártás, energia, elektronika, napi fogyasztási cikkek, gyógyszeripar és mezőgazdaság)

 

A GEFCO Csoport szakértelme az alapvető közúti, vasúti, légi, tengeri és multimodális árufuvarozási szolgáltatásoktól a komplex multimodális háztól házig megoldásokig - raktározás, vám- és adóügyi képviselet, újrahasznosítható csomagolási szolgáltatás - terjed. A GEFCO csapatainak összesített szakértelme lehetővé teszi a Csoport számára, hogy zökkenőmentesen szervezze meg interkontinentális, háztól házig tartó folyamatait ügyfelei számára. Mérnöki szakembereinek támogatásával a GEFCO Csoport folyamatosan elemzi ügyfelei folyamatait és meglévő logisztikai megoldásait, hogy lehetőséget találjon az optimalizálásra, és ügyfelek fejlesztésével maga is fejlődjön. 

 

A GEFCO Görögország a GEFCO Csoport szolgáltatásainak teljes sorát kínálja. A leányvállalat számos ügyfél számára biztosít nemzetközi közúti megoldásokat, valamint a jövőben további megoldások - például hőmérséklet-szabályozott szállítás - fejlesztésén dolgozik a Görögországban jelentős méretű élelmiszer- és gyógyszeripari szektor számára.

Kulcsszavak: logisztika GEFCO Csoport

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37