Black Friday az Extreme Digitalnál
Az Extreme Digital november 17-én sikeresen lezajlott Black Friday-án 80 ezer terméket vásároltak az akcióvadász vásárlók, akik összességében mintegy egymilliárd forintot spóroltak meg a fekete pénteki vásárlással.
Hétfő délutánra már a rendelések egyharmadát kézbesítették, egy héten belül – még a karácsonyi roham előtt - pedig a csomagok 90 százalékát házhoz szállítják. A nagy sikerre való tekintettel november 24-én akár 50%-os mértékű árengedményt kínáló őrült akciók várják majd az érdeklődőket a www.edigital.hu-n.
Az Extreme Digital fekete péntekén ezerféle kategória százezer terméke közül vásárolhattak az érdeklődők néhány perccel reggel hét óra és éjfél között a webáruház ideiglenes Black Friday szekciójában. Az akciós nap tizenhét órája alatt 80 ezer darab terméket vásároltak meg az érdeklődők, amely tavalyhoz képest jelentős, közel 20 százalékos növekedést jelent mind a rendelések száma, mind pedig az árbevétel tekintetében.
Ahol élnek magyarok, onnan rendeltek is
A legtöbb érdeklődő reggel 7 óra 20 perckor volt a webáruházban, ekkor hatvanezren böngészték a kínálatot egyidejűleg. A Black Friday a környező országok magyarlakta településeiről is jelentős forgalmat generált. Ezen kívül jelentős számú megrendelés érkezett a Londonban élő magyaroktól is, magyar címekre való kiszállítással.
A múlt heti fekete péntek vásárlói között az Extreme Digitalnál a férfiak voltal többségben (57,1%), míg a női vásárlók aránya 42,9% volt. Korcsoport szerint a legnagyobb arányban a 25-34 éves korú (34,18%), illetve a 35-44 éves korú (30%) felhasználók vásároltak ezen a napon.
Hasznos termékre és legóra bukik a magyar
Az idei év Black Friday-es slágertermékei az örök kedvenc okostelefonok mellett a háztartási kisgépek (például kapszulás kávéfőző, mikrohullámú sütő), a háztartási nagygépek (mosó-, mosogató-, szárítógépek és hűtőgépek) voltak, illetve minden korábbi éveknél nagyobb sikere volt a LEGO játékoknak is. Az idén először elérhető bútorok közül az egyik nagyméretű sarokülőgarnitúrát vásárolták nagyobb darabszámban.
A hazai vásárlók döntő többsége továbbra is a készpénzes vagy átvételkor történő bankkártyás fizetést részesíti előnyben, online bankkártyás fizetéssel a vásárlások mintegy 15%-ában rendezték az áru ellenértékét – de például a Londonból érkező megrendelések csaknem mindegyike ilyen volt.
Idén minden második vevő elmegy a termékért
A tavalyi 38%-ról 50%-ra emelkedett a bolti átvételt kérők aránya, ami azt mutatja, hogy a magyar vásárlók jobban szeretik jól megnézni vásárlás előtt és személyesen kifizetni a rendeléseket. Az Extreme Digital országszerte 17 szaküzletében biztosítja a normál méretű fekete pénteki termékek átvételét 5 napos határidővel. Személyes átvétel esetén hitelre is lehet vásárolni Black Friday-es termékeket az Extreme Digitalnál, ezt a lehetőséggel eddig a vevők 12 százaléka élt.
Minden rendben a kiszállítással
Nem lehet okuk panaszra a házhoz szállítást választó vásárlóknak sem: a fekete pénteki megrendelések első hétezer csomagja még aznap útnak indult, hétfőre pedig az összes csomag egyharmadát kézbesítették a futárok a vásárlóknak. Egy héten belül az összes Black Friday-es csomag mintegy 90%-át megkapják a vásárlók.
A nagy sikerre való tekintettel az Extreme Digital kedvezni próbál azoknak a vásárlóknak is, akiknek nem sikerült múlt héten akciósan vásárolni, ezért érdemes lesz most pénteken (november 24-én) is korán kelni, hisz több száz terméket árát újra lecsökkentik az őrült napok keretében a www.edigital.hu-n.
Kapcsolódó cikkek
- Ne hagyjuk, hogy meghekkeljék a karácsonyt!
- Black Friday: az éves forgalom negyede?
- Idén 35 ezer forintot szánnak az internetezők karácsonyi ajándékokra
- 3 millió eurót költött az üllői raktárának bővítésére és fejlesztésére idén az eMAG
- Az Ecommerce Hungary kiáll a magyar e-kereskedőkért
- A Telekomnál egész hétvégén tart a Black Friday
- Okosórák és okosotthon megoldások akár 50% kedvezménnyel
- Itt a Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
- Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján
- Látványos eredményt hoztak az e-kereskedelemben végzett fogyasztóvédelmi ellenőrzések
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.
Zsákutcába kerülhet az AI a Corvinus kutatása szerint
A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya.