A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Cellum, Magyarország piacvezető mobilfizetési szolgáltatója, és a Metranet, Indonézia vezető távközlési vállalatának, a Telkom cégcsoportnak digitális szolgáltatásokra szakosodott leányvállalata.
Kóka János, a Cellum vezérigazgatója a Telkom Csoport éves rendezvényén, a Digi Summit 2017 megnyitó beszédében mutatta be cége elképzelését egy integrált digitális platform kiépítésére vonatkozóan, amely sokoldalú fizetési, hitelezési és biztosítási szolgáltatások bevezetését teszi lehetővé. Indonézia, ahol több mint 260 millió ember él, a digitális átalakulás útján halad. A Cellum által javasolt „szuperplatform” egységes keretet biztosíthat az országban a következő években bevezetendő számtalan új digitális szolgáltatás számára.
A magyarországi székhelyű Cellum 2014 óta terjeszkedik Ázsiában. A Metranettel való együttműködés a következő lépés a vállalat azon törekvésében, hogy megkerülhetetlen szereplővé váljon a térségben. A Cellum biztonságos mobiltranzakciós rendszere segítségével a Metranet közelebb kerülhet céljához, hogy Indonézia online iparágának legmegbízhatóbb monetizálási szolgáltatójává váljon.
„Vezető elemzők szerint Indonézia jelenleg a világ egyik legizgalmasabb pénzügyi technológiai piaca. Egyedülálló versenyhelyzetének köszönhetően a Telkom a pénzügyi és egyéb területek digitális átalakulásának mozgatórugójává válhat. A stratégiai partnerség egy fontos elismerése a Cellum Mobile Next mobiltranzakciós rendszerünk technikai fejlettségének és biztonságának.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.
„A Cellummal való együttműködésünk magasabb szintre emeli a Telkom Csoport azon képességét, hogy tranzakciós rendszereket építsen és szolgáljon ki Indonéziában.” – mondta Widi Nugroho, a Metranet vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Magyarok segítenek felzárkóztatni Ázsia egyik feltörekvő országát
- A Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéses fizetés
- Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.