Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
A UPC Magyarország a Budapesti Békéltető Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésű megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelő törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat működését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.
A Budapesti Békéltető Testület versenyének célja az volt, hogy közös platformot biztosítson a cégek számára a fogyasztóvédelemben alkalmazható, egyedi és jól működő gyakorlataik bemutatására, valamint ösztönözze a cégvezetőket a tudatos fogyasztói magatartás elterjedésének támogatására. A pályázaton a zsűri két kategóriában összesen három díjat ítélt oda, amelyek közül Kozma Zsolt, a UPC vállalati kapcsolatok igazgatója a „Kiemelkedő fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat vehette át.
„A telekommunikáció napjainkban a gazdaság egyik legmeghatározóbb ágazata. Vállalatunk számára különösen fontos, hogy olyan folyamatokat alakítsunk ki, amelyekben előtérbe kerül az ügyfél-elégedettség és az ügyfélélmény, és ennek fontos része a tudatos fogyasztói magatartás ösztönzése is. A tudatos fogyasztó nekünk is irányt mutat a fejlődésben – arra motivál minket, hogy rugalmasan, az igényei figyelembe vételével fejlesszük szolgáltatásainkat” – emelte ki a UPC Magyarország vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.
A zsűri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentősebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezőként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipédia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetően egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülő problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.
Kapcsolódó cikkek
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Az év CIO-ja pályázat
- Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
- A Telekom ismét meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot
- A Telekom pályázatot hirdet fenntartható szervezetek számára
- A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs
- Formatervezéséért és innovációiért is díjazták a Samsungot az idei CES-en
- Átadták az idei díjakat az informatikai oktatásban élen járó egyetemi oktatóknak és középiskolai tanárcsapatoknak
- Tizenéves programozók jelentkezését várja a UPC
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítják át a közlekedést az egymással kommunikáló járművek?
Az autonóm járművek megjelenésével egy olyan jövő képe körvonalazódik, ahol az emberi sofőrök szerepe háttérbe szorul, és az utakon kizárólag önállóan közlekedő autók vesznek részt. De valóban megvalósítható ez a vízió?
Emberközpontú vezetés: Egyensúly az üzleti és emberi szempontok között
A gyorsan átalakuló, bizonytalanságokkal teli világban a hagyományos vezetői stratégiák – például a kivárásra építő vagy kizárólag pénzügyi eredményekre összpontosító megközelítések – már nem elég hatékonyak. A Deloitte szakértői szerint ma már olyan döntéshozatalra van szükség, amely képes összehangolni az üzleti érdekeket az emberi tényezőkkel, hiszen ezek nem ellentétesek, hanem egymást erősítve vezethetnek fenntartható sikerhez.