Indul a Digital Masters!

forrás: Prím Online, 2018. február 5. 13:55

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Hinora Group Communications által alapított Digital Masters digitális marketing akadémia a hazai szakma legismertebb szakértőivel és mentori programmal várja a jelentkezőket.

A modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. A kis-és középvállalkozások marketingtevékenysége pedig szinte teljes mértékben az online megoldásokra fókuszál. Minden szervezet, vállalat és márka számára egyre fontosabb, hogy csapatukban tudhassanak olyan online marketing szakembereket, akik nemcsak követik a digitális világban rejlő, folyamatosan változó lehetőségeket, hanem a gyakorlatban is képesek alkalmazni a digitális eszközöket.

 

A Digital Masters digitális marketing akadémia célja, hogy a marketingtevékenységet végzők egy képzéssorozat keretében naprakészen, átfogóan megismerhessék, továbbá elsajátítsák a megkerülhetetlen technológiai folyamatokat, lehetőségeket, digitális trendeket és megoldásokat. Az akadémia olyan digitális mestereket kíván képezni, akik kreatív megoldást jelentenek egy szervezet online marketingjére. A Digital Masters különlegességei a mentori program, valamint a Magyar Marketing Szövetség által májusban induló minősítési rendszerhez illeszkedő képzés. Az akadémia résztvevői szakmai mentorok segítségével és vezetésével saját projekteken dolgozhatnak a képzés ideje alatt, vizsgafeladatként pedig olyan anyagot kell összeállítaniuk és prezentálniuk, amely meghatározza jövőbeni online marketingtevékenységüket. 

 

A digitális marketing akadémia tavaszi, négynapos kurzusán (dátumok: 2018. április 6., 13., 20., 27.) 18 témában 16 oktató vezetésével zajlanak az előadások és a gyakorlatok. A képzés hatékonysága miatt maximum 40 fő jelentkezhet. A Digital Masters oktatói között olyan neves szakembereket találunk, mint Papp Gábor (online marketing és SEO specialista), Damjanovich Nebojsa (digitális és inbound marketing specialista), Lévai Richárd (közösségi média marketing specialista), Sipos Zoltán (tartalommarketing specialista), Zajdó Csaba (webshop marketing specialista), Bay Áron (digitális hirdetések specialista), Nagy Márton (kreatív és digitális stratégia specialista), Jedlicska Márton (kreatív igazgató) és Szántó Péter (digitális üzletfejlesztő). 

 

A szervezők olyan szakértőket kértek fel szakmai mentornak, mint dr. Papp Váry Árpád (Budapesti Metropolitan Egyetem, rektorhelyettes), Grósz Judit (Microsoft, marketing- és operatív igazgató), Bánhegyi Zsófia (MMSZ Marketing Döntéshozók Klubja, alapító tag), Dudás Krisztina (Provident Pénzügyi Zrt., marketingigazgató), Jákó Eszter (METU, marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettes), Mondovics Péter (Mastercard, marketing manager), valamint Hinora Ferenc (MMSZ, elnök).

 

A Digital Masters partnerei között található a Microsoft, amely a helyszínt is biztosítja; az UNIQA Biztosító, amelynek kiemelt célja a kkv-k digitális tudásának fejlesztése, valamint a Hinora Group Communications, amely a hazai marketingszakma fejlesztésének elkötelezett támogatójaként az MMSZ-szel közösen a rendezvény társszervezője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az Uwaizy forradalmi, AI-alapú nyelvtanulási alkalmazást indít el

2024 októberében hivatalosan is elindult az Uwaizy – egy úttörő nyelvtanulási alkalmazás, amely egyedülállóan személyre szabott AI-alapú tanulási élményt kínál. Ami igazán megkülönbözteti az Uwaizy-t a többi nyelvtanuló alkalmazástól, az az, hogy az Uwaizy középpontjában egy mesterséges intelligencia által vezérelt képesség áll, amely képes megismerni minden felhasználót; meghatározza személyiségét, szándékát és személyes kontextusát, hogy olyan szinten tudjon kapcsolatba lépni Önnel, mint más platformokon.

2024. október 15. 15:10

Komoly átrendeződés alatt a gyógyszeripar és az egészségügyi ágazat

A gyógyszeripari és az ún. medtech, azaz orvostechnológiai szektor globális szinten nemcsak az inflációval, az emelkedő kamatlábakkal és a lassabb gazdasági növekedéssel küzdött tavaly, de alaposan átszabják az ágazatot az olyan forradalmi technológiák, mint a generatív mesterséges intelligencia, a geopolitikai környezet és a szabályozási változások – derül ki a Deloitte gyógyszeripar és egészségügyi szektor kilátásaival foglalkozó globális kitekintéséből.

2024. október 15. 09:57

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24