2017 - az eddigi legjobb éve volt a BiXPERT-nek
Árbevétel tekintetében a tavalyi évhez képest több mint 66%-kal nőtt és minden idők legjobb évét produkálta a BiXPERT Kft. Nyereségesség szempontjából még jobb a helyzet, és nem, nem is ez a legfontosabb kulcsmutatójuk.
Ezt a sikert egyrészt hűséges ügyfeleiknek köszönhetik, akikkel már hosszú évek óta együtt dolgoznak és azon új ügyfeleiknek, akik az elmúlt években szavaztak bizalmat nekik.
Amire a legbüszkébbek, hogy minden eddiginél több új ügyfelük lett, több projektet fejeztek be és többen csatlakoztak felhasználóik népes táborához. Jelentősen nőtt a szoftverértékesítésből és a támogatásból származó árbevételük, hiszen cégük a MicroStrategy és a Jedox mellett további kiváló termékekkel bővítette termékpalettáját az egyre sokrétűbb ügyféligények kielégítése érdekében. Egyik új termékük a Visual Crossing, mely teljes körű térképes megoldást nyújt Üzleti Intelligencia megoldásokhoz, a másik pedig az Exasol, mely a világ leggyorsabb, legjobban skálázható, legintelligensebb memória alapú analitikus adatbázisa.
A munkatársaik száma átlagban az árbevétellel arányosan nőtt, de év végére kétszer annyian voltak, mint egy évvel azelőtt. Sikerült egy nagyrészt fiatalokból álló, de néhány, évtizedes tapasztalattal rendelkező „veteránt” is felvonultató csapatot összerakni, akik minden akadályt bravúrosan vettek. Cégük folyamatos tréningekkel és képzésekkel biztosítja minden kolléga számára a fejlődési lehetőséget. A létszámbővülés miatt a Graphisoft Parkon belül tavaly év végén egy tágasabb irodába költöztek.
A 2017-es év sikerei is mutatják, hogy cégük minden területen kimagaslóan fejlődik. De nem kényelmesedhetnek el, sok feladatuk lesz ebben az évben is. Új termékek forgalmazását kezdték meg és tanácsadóikra is sok folyamatban lévő és új projekt vár. A 2018-as évre tele vannak tervekkel és a cég további bővülését célozták meg.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- 13 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke
- A megújult GEFCO új ambíciókat tükröz
- Elkészült a SEG Automotive hazai raktára
- Új partner vezeti a Deloitte Technológiai tanácsadás üzletágát
- Közép-Kelet-Európa legjobb IT szolgáltató cége lett az EPAM Magyarország
- Honor: újrakezdés a régióban
- Munkáltatói márkaépítésben a régió legjobbja a BT
- Új vezetők, tovább erősödő Ingram Micro
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.