Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
Kutas Istvánt nevezték ki a Magyar Telekom Jogi és társasági vezérigazgató-helyettesi területén újonnan megalakult PR Iroda vezetőjévé. A szakember április 1-től irányítja a Magyar Telekom vállalati külső kommunikációs tevékenységét, így a vállalati PR stratégiai fókuszok kialakítását és megvalósítását, és a sajtó- és médiakapcsolati tevékenységet.
Kutas István ezt megelőzően a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatójaként dolgozott 2011-től. Előtte az E.ON Földgáz Trade és az E.ON Földgáz Storage társaságok vállalati kommunikációs vezetője, 2009-től pedig a teljes E.ON Hungária PR és médiakapcsolati vezetője volt. 2002 és 2006 között a Béres Gyógyszergyár kommunikációs osztályvezetői pozícióját töltötte be. Szakmai pályafutását 1998-ban a Hill & Knowlton PR ügynökségnél kezdte. Kutas a Pannonhalmi Bencés Gimnáziumban tett érettségi után Münchenben tanult filozófiát, majd Angliában a University of Oxfordon szerzett közgazdasági és politológiai diplomát. Felsőfokon beszél angolul és németül, továbbá társalgási szinten franciául. Kutas István nős, két gyermek édesapja.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2017. negyedik negyedéves eredményei
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- A Magyar Telekom 2017. második negyedéves eredményei
- Az irányítási struktúra változásáról döntött a Magyar Telekom Igazgatósága
- A Magyar Telekom 2017. első negyedéves eredményei
- MakTel közgyűlési határozat osztalékfizetésről
- A Magyar Telekom megtartotta Éves Rendes Közgyűlését
- Új humán erőforrás vezérigazgató-helyettes a Magyar Telekomnál
- Szabó Béla lesz a Magyar Telekom új csoport kommunikációs igazgatója
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.