A fenntarthatóságot szolgáló digitális megoldásokat díjaz a Magyar Telekom
A Magyar Telekom idén is meghirdeti pályázatát a DELFIN Díjra, amivel a fenntartható fejlődés iránt elkötelezett, tevékenységükhöz viszonyítva kimagasló törekvést felmutató vállalkozások és szervezetek munkáját ismeri el immár 11. alkalommal. A díjra négy kategóriában április 30-ig lehet pályázni.
A DELFIN Díjra 2018-ban a következő négy kategóriában pályázhatnak Magyarországon működő kkv-k, nagyvállalatok és civil szervezetek:
- Fenntartható innováció
- Sokszínűség
- Klímavédelem
- Fenntartható tudatformálás
Az idei pályázat elbírálása során a szakmai zsűri előnyben részesíti a smart, digitális megoldásokat, illetve a technológiai újításokat bemutató megoldásokat. A beérkezett pályázatokat értékelő szakmai zsűri tagjai: Bodó Péter, a route4U alapítója; Dr. Pataki György, a Budapesti Corvinus Egyetem docense; a Fenntarthatósági Média Klub képviseletében Holczer Angéla, a Ringier Axel Springer marketing igazgatója; továbbá Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója, és Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom vállalati fenntarthatósági központjának vezetője.
A 2018-as év DELFIN Díjasai Botos Péter üvegművész erre az alkalomra készített alkotását kapják, emellett minden DELFIN Díjas kiállítási lehetőséget kap a szeptember 29-én az Akvárium Klub területén megrendezésre kerülő, 11. Fenntarthatósági Napon, valamint egy minikampány keretében a nyertes pályázatokról 2-3 perces bemutató kisfilm is készül, amelyhez online promóció jár. Nyertes KKV-k és civil szervezetek esetén további nyeremény egy Üzleti trend L díjcsomag korlátlan adatforgalommal 2 évre 1 SIM-re, míg a nyertes nagyvállalatok bemutatkozási és kiállítási lehetőséget kapnak a T-Systems Magyarország 2018-as Symposiumán, amely az ICT iparág legnagyobb, egész napos rendezvénye.
A pályázatokat elektronikus formában lehet benyújtani a 2018. április 30-ig a következő e-mail címre: fenntarthatosag@telekom.hu. A DELFIN Díjat a Telekom XIX. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésén adja át 2018. június 14-én. A pályázati felhívás elérhető a Telekom honlapján.
A Magyarországon működő vállalkozások és társadalmi szervezetek elismerését célzó DELFIN Díjat (Díj egy Elkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) 2008 óta ítélik oda a kimagasló fenntarthatósági felelősséget mutató megoldásoknak. Az immáron harmadik éve karbonsemlegesen működő Magyar Telekom Csoport célja, hogy ösztönözze és támogassa az üzleti szektor szereplőinek fenntarthatósági törekvéseit. A díj odaítélésével ugyancsak elismeri azon társadalmi szervezetek munkáját, amelyek innovatív megoldásaikkal hozzájárulnak a fenntartható szemléletmód elterjedéséhez.
Az elmúlt évek során megannyi érdekes projektet díjazott a zsűri, így például az ország első zöld taxi flottáját, a fesztiválokon napkollektoros zuhanyzókat biztosító vállalkozást, a látássérültek számára nyújtott hangoskönyvtárat, vagy azt az applikációt, amely lehetővé teszi, hogy az éttermekben megmaradt, kidobásra váró, de még fogyasztható ételek kedvező áron jussanak el a fogyasztókhoz.
A 2017. évi DELFIN Díj nyerteseiről készült videók itt megtekinthetők.
Kapcsolódó cikkek
- Új internetalapú üzenetküldő szolgáltatás indul a Magyar Telekomnál
- A Médiatanács felfüggesztette az országos kereskedelmi rádiós pályázatot
- Kutas István lesz a Magyar Telekom PR vezetője
- 300 millió forint keretösszeggel indul az idei rádiós hír- és magazinműsorok pályázata
- Lezárult az OTP Fáy András Alapítvány Ötletpályázata
- A Facebook legújabb internettechnológiáját teszteli a Magyar Telekom
- A Telekom ismét meghirdeti a Fenntarthatósági sajtódíj-pályázatot
- A Telekom pályázatot hirdet fenntartható szervezetek számára
- Átadták az idei DELFIN Díjakat
- Újra DELFIN Díj a felelősen működő magyar vállalatokért!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?