Van új az app alatt a CIB-nél
A CIB Bank kifejlesztette, az ügyfelek megkedvelték –megtörtént az ezredik személyikölcsön-igénylés mobilalkalmazáson keresztül. A tavaly bevezetett szolgáltatás népszerűségét a kényelem mellett a gyorsaság iránti igény magyarázza: a felhasználók rengeteg időt spórolnak a mobiltelefonos igénylés esetén akár 7 perc alatt folyósított kölcsönnel.
Még nincs egy éve, hogy elérhető a lehetőség, de úgy tűnik, a CIB Bank ismét ráérzett az ügyféligényekre: már ezernél is többen kaptak személyi kölcsönt a pénzintézet mobilapplikációján keresztül. Az elmúlt időszak tapasztalatai nemcsak az új megoldás növekvő népszerűségét jelzik, de azt is megvilágítják, kik az online igénylő ügyfelek.
A hitelfelvevők között enyhe többségben vannak a férfiak, de a nők sem maradnak le nagyon mögöttük: az eddigi igénylők között 59% a férfi, 41% a nők aránya. Kétharmaduk vidéken él, a többiek a fővárosban. Az átlagos kölcsönigénylő 40 év körüli, és a déli órákat – sokszor az ebédszünet perceit – választja a mobiltelefonos banki ügyintézésre. Az átlagos kölcsönösszeg valamivel 1 millió forint fölött van, és növekvő tendenciát mutat, így várhatóan hamarosan eléri a fióki igénylések esetében jellemző 1,5-1,6 milliós szintet. A fejlődést a technika nem korlátozza, akár ötmilliós kölcsön igénylésére is van mód az applikációban – 72 hónapos maximális futamidővel.
Az egyik tipikus mobilappos kölcsönigénylési szituáció az ügyfelek visszajelzései szerint az autóvásárlás: az ügyfél beleszeret a kiválasztott modellbe, kap egy visszautasíthatatlan ajánlatot a szalonban, és szeretné a lehető leggyorsabban elrendezni a finanszírozást. Emellett sokan áruházakból indítják el az alkalmazást a gyakran költségesebb és időigényesebb áruhitel helyett választva az egyszerűen igényelhető személyi kölcsönt.
Az ügyfelek mintegy 40 százaléka segítség nélkül, egyedül csinálja végig az okostelefonján a kölcsönigénylést, a többiek a bankfiókban vagy a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák segítségét is igénybe veszik. Fontos ugyanakkor megjegyezni, hogy az utóbbi esetekben is rengeteg időt megtakarítanak, hiszen a mobilappon keresztül az ügyfélazonosításon túl a hitelképesség vizsgálata is megtörténik, így akár 7 perc alatt az igénylő számláján lehet a kölcsönösszeg.
Az igénylők többsége rendszeres applikáció-használó: egy hónapban több mint 17-szer lépnek be a mobilbanki alkalmazásba.
Így működik
A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár 7 perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.
Kapcsolódó cikkek
- Megújul a Mobil Munka telefonos applikáció
- Négy európai ország legnépszerűbb tabletes applikáció
- Rendeljen Főtaxit a megújult aplikációval
- Útvonaltervező segíti a kerekesszékesek és a babakocsit toló szülők közlekedését
- Egyszerűbb foglalás és felhasználóbarát beszállókártya az új Wizz applikációban
- Mistory városi kalandjáték Egerben
- Személyi kölcsön akár 7 perc alatt a CIB Bank mobilalkalmazásban
- Bajbajutott cégek gyors segítsége a „Dawn Raid” nevű alkalmazás
- Egyre népszerűbb a CIB Bank mobilalkalmazása
- Futóknak nyújt kedvezményeket a hazai fejlesztésű runaddict
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FirstPak az ABB-vel együttműködésben javítja fenntarthatóságát
Az elviteles készételekre szakosodott vendéglátóipari szegmens gyors növekedése miatt keletkező műanyaghulladék problémája mind Kínában, mind világszerte sürgősen szükségessé teszi az egyszer használatos műanyag felhasználásának csökkentését a szén-dioxid-csúcs és a karbonsemlegességi célok elérése, valamint a fenntartható fejlődés felgyorsítása érdekében. Kínában a problémát olyan szabályozás bevezetésével tervezik kezelni, amely 2025-re betiltja az egyszer használatos műanyag használatát.