Ezért rendel a magyar Kínából
A magyar vásárlók elsősorban minőségi termékeket, jó ár-érték arányt és különleges, a hazai piacon kevésbé ismert márkák miatt vásárolnak kínai termékeket, látogatják a kínai webshopokat – derül ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád több mint 500 ember véleményét összegyűjtő, elsősorban a vásárlói attitűd feltérképezését célzó felméréséből.
Magyarország vezető, kínai elektronikai termékeket tesztelő, bemutató és közvetítő platformcsaládja kérdőívének kitöltői alapvetően nem értenek egyet azzal az általános közvélekedéssel, miszerint a kínai elektronikai termékek minden esetben „gagyik”. A távol-keleti termékeket rendszeresen vásárló magyarok számára fontos a minőség – ezért is keresik a távol-keleti ország webáruházainak kínálatát, amelyek működési színvonalát, szolgáltatásait is megfelelőnek tartják. „A kínai online áruházakat használó válaszadók 62 százaléka vallja azt magáról, hogy számára kifejezetten fontos a vásárolt termékek minősége, míg mindössze százból 17 kitöltőnek nem a minőség az elsődleges döntési faktor a kínai elektronikai termékek kapcsán. Őket valószínűleg főleg az alacsony árak vonzzák a távol-keleti online áruházakba” – mutat rá az arányokra Bicsérdy Gergő, a Rendeljkínait.hu platformcsalád alapító-tulajdonosa.
A kitöltők többsége határozottan a kedvező ár-érték arányt tartja a legfontosabb tényezőnek vásárlásai során – 97 százalékuk vallja azt, hogy számára ez lényeges szempont a kínai termékek választásakor. „Az oldalainkon egyértelműen látjuk, hogy mára már kialakult egy olyan visszatérő, igényes magyar vásárlóközösség, akik adnak a jó minőségre, de a jutányos árakról sem mondanának le. Ők azok, akik az elektronikai eszközök és egyéb kütyük beszerzésére a távol-keleti webshopokat választják, ezek kínálatában keresik a legjobb ajánlatokat” – mondja Bicsérdy Gergő.
A felmérés arra is választ keresett, hogy az árakon és a minőségen kívül mi jelentheti még a kínai termékek vonzerejét a magyar vásárlóknak. Akik unják a Magyarországon elérhető, sokak által ismert és használt márkákat, akik szeretnek kitűnni a tömegből, sok esetben a távol-keleti webshopok kínálatában találják meg a különleges gyártókat és sok esetben az európai és amerikai termékek minőségével vetekedő eszközöket. „Olvasóink közel fele, egészen pontosan 49 százalékuk, nem tud azonosulni a divatos, felkapott tucatmárkákkal, és emiatt is fordulnak a minőségi kínai termékek irányába” – emeli ki az alapító-tulajdonos.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal már magyarul is elérhető
- Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén
- Újból teljesen magyar tulajdonba került az Extreme Digital
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- Vatera-felmérés a hazai könyvvásárlási és olvasási szokásokról
- Ingyen wifi teszi boldoggá a magyar okoskütyühasználót
- A hiányszakmákban átlagosan 30 százalékkal nőttek a bérek az elmúlt évben
- A magyar vásárló véleménye: Kínából rendelni biztonságos és jó kaland!
- Tarol a robotporszívó kínából rendelő magyarok körében
- Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Világszerte elismert vezetőkkel indít úttörő mesterséges intelligencia szolgáltatást az EY Magyarország
Mesterséges intelligencia (MI, AI) tanácsadói központot hoz létre EY AI Confidence elnevezéssel az EY Magyarország. A terület élén az MI területének két globálisan is kiemelkedő alakja áll: Erik Slooten vezető partner és Dr. Tilesch György vezető MI-szakértő. A bejelentett központ a hazai és a Közép-Kelet európai vállalatoknak, valamint a közszférának átfogó MI-megoldásokat szolgáltat, beleértve a stratégiaalkotást és technológiai megvalósítást is.