A mesterséges intelligencia már a hétköznapokban van
Az intelligens felhőre és az egymással összekapcsolt eszközök világára fókuszál május 7-e és 9-e között Seattle-ben tartott Microsoft Build 2018. A Microsoft platformokon történő fejlesztést ösztönző konferencián – amelyre már közel 130 influencer regisztrált – a leginnovatívabb és legkreatívabb koponyák találkoznak.
A Microsoft Build 2018 két napján előad többek mellett Satya Nadella, a Microsoft vezérigazgatója, Scott Guthrie felhőszolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettes, a Windows 10 egyik atyjának tekintett Joe Belfiore, vagy a fejlesztéseket felügyelő Kevin Gallo.
A mesterséges intelligencia (AI) fejlesztésekben élen járó Microsoft az Azure és a Microsoft 365 segítségével minden fejlesztőt hozzásegít az AI közvetlen használatához. Ebben a felhőmegoldások mellett az ezt remekül kiegészítő intelligens pereminformatikát is beveti. Az edge computing lényege, hogy az információk begyűjtése, feldolgozása, majd célszerű átalakítása a felhasználóhoz közel, tehát a hálózat peremén történik.
Kapcsolódó cikkek
- Az innovációkban testet öltő adat
- Nagyvállalati kockázati tőke és új crowdfunding platform a Venture Capital Summit-on
- Az ember és a szakmai minőség felértékelődése a digitalizáció korában
- Szabad Szoftver Konferencia és Kiállítás
- Második állomásához érkezett a Startup Campus V4 Global Tour
- Az Ipar 4.0-tól a blockchain-en át a sztratoszférába
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával segíti a terhességi cukorbetegség kezelését
- A 2018-as Fujitsu World Tour bemutatja, hogyan járul hozzá a „co-creation” a sikerhez
- Húszezer évnyi fejlődést hozhat a mesterséges intelligencia a következő száz évben
- A Lenovo bemutatta mesterséges intelligencia telepítés és fejlesztés eszközeit
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?