A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket

forrás: Prím Online, 2018. május 19. 09:59

A Fujitsu bevezette a ServiceNow platformhoz szánt Symfoni WE for Professional Services megoldását. A fejlesztéssel a felhasználók maximális értéket hozhatnak ki ServiceNow rendszereikből – bővebb funkcionalitással nagyobb átláthatósággal, valamint az erőforrás-tervezés és a szolgáltatásnyújtási folyamatok szorosabb szabályozásával. A ServiceNow által tanúsított Symfoni WE már jelenleg is kapható a ServiceNow alkalmazásáruházban.

A kizárólag a Fujitsutól megvásárolható Symfoni WE for Professional Services új funkciókkal egészíti ki az ügyfél meglévő ServiceNow rendszerét, és mélyebb, kifinomultabb betekintést nyújt az erőforrások hasznosításába a professzionális szolgáltatásokat nyújtó szervezetek számára. A megszokott ServiceNow felületen közvetlenül és egyszerűen elérhető Symfoni WE a szolgáltatásnyújtás valamennyi aspektusát lefedi, és egységes erőforrás-gazdálkodási és kapacitástervezési konzolt, valamint valós idejű erőforráskövetési lehetőséget biztosít. Az erősen vizuális, felhasználóbarát dashboardok segítségével optimalizálható az erőforrások hasznosítása és észszerűsíthetők a belső folyamatok, így a vállalat bevált gyakorlatot vezethet be, és pontosan előre tervezheti és kézben tarthatja a szolgáltatási költségvetést. 

 

A Fujitsu több mint 20 év szolgáltatásnyújtási és IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) tapasztalatait kamatoztatva dolgozta ki a megoldást, és maga is a Symfoni WE-t használja a globális szervezetén belüli szolgáltatásnyújtás optimalizálására. 

 

„A ServiceNow ma már stratégiai eszköz. A digitális munkahely változó igényeinek kielégítésére törekvő szervezetek e platform segítségével gyorsítják a digitális átalakulást. A Symfoni WE a meglévő képességeket kiegészítve biztosítja a megalapozott és jól időzített üzleti döntések meghozatalához szükséges átláthatóságot és felismeréseket. A megoldással minden szervezet a maximumot hozhatja ki ServiceNow beruházásából. De a Fujitsu részéről talán az a legmeggyőzőbb érv a Symfoni WE mellett, hogy mi is egységesen ezt a megoldást használjuk teljes globális működésünk támogatására” – mutatott rá Bjørn Jarl, a Fujitsu EMEIA-régióbeli ServiceNow praxisának vezetője. 

 

A Symfoni ESM 2016-os felvásárlásával a Fujitsu lett a ServiceNow egyik legnagyobb teljes körű támogatást nyújtó partnere az Európát, Közel-Keletet, Indiát és Afrikát magában foglaló EMEIA-régióban*. A Fujitsu világszerte több mint 360 képzett tanácsadóval működő ServiceNow praxisa teljes életciklusra kiterjedő tanácsadást, rendszervezetést, támogatást és oktatást biztosít. Egyedülálló munkahely-átalakítási szemlélete középpontjában az ügyfelekkel közös, eredményorientált munka, a „co-creation” áll. 

 

A Symfoni WE for Professional Services gördülékenyen integrálható a ServiceNow platformba, könnyen konfigurálható és kifogástalan felhasználói élményt kínál. A megoldás egyszerűen beállítható és integrálható a szervezet meglévő rendszereivel, így azonnal új értékkel gazdagítja a meglévő ServiceNow platformot. 

 

__________________ 

* A Fujitsu a ServiceNow „arany” fokozatú szolgáltatási és értékesítési partnere. A szolgáltatási életciklus egészét lefedő partnerként teljes körű szolgáltatásokat kínál az igényelemzéstől kezdve a tervezésen és a szolgáltatásnyújtáson át a folyamatos támogatásig.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény

Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.

2025. április 18. 16:03

Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025

Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.

2025. április 18. 10:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12

Az év legolvasottabb online tartalmai

2025. április 9. 20:39