Péntekig pályázható a tízezer dolláros fődíj a Liberty Global energiahatékonysági versenyén
Június 29-én zárul a UPC Magyarország anyavállalata, a Liberty Global által meghirdetett nemzetközi energiahatékonysági verseny, az Adaptive Power Challenge nevezési időszaka. A pénteki határidőig várják azokat a pályázatokat, amelyek segíthetnek megoldani a távközlési hálózatok energiafogyasztásának problémáit.
A pályázatot még áprilisban hirdették meg, és ahogyan akkor is elhangzott, a versenyen közép- és nagyvállalatok, kezdő vállalkozások, illetve egyetemek, kutatóintézetek és kutatócsoportok is indulhatnak. A versenyzőktől olyan angol nyelvű pályaműveket vár a szakmai zsűri, amelyek választ adnak a terület legégetőbb kihívásaira, így például a távközlési hálózatokon belüli energiafogyasztás monitorozására, vagy a terhelési csúcsok optimálisabb elosztására.
A döntőbe került csapatok közül októberben választják majd ki a győzteseket, akiknek jutalma egyenként 10 ezer dollár.
A részletes pályázati kiírást és a pályázattal kapcsolatos további információkat a www.adaptivepowerchallenge.com oldalon találhatják meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkek
- Gyerekek is adományoztak beteg és rászoruló társaiknak a UPC segítségével
- Pályázati felhívás – Képviseld hazánkat Brüsszelben!
- Kétmillió forint a jövő feltalálóinak és tudósainak
- Átadták „Az internet mindenkinek jár” pályázat díjait
- Digitális Esély 2018
- Kiemelkedő első negyedéves üzleti eredmények és folyamatos hálózatfejlesztések a UPC-nél
- Új, egyedülállóan rugalmas mobilcsomagokat vezet be a UPC
- Egy szerencsésnek egy éves internetelőfizetést ad a Vannet
- Energiahatékony technológiai megoldásokat díjaz a UPC anyavállalata
- Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton
Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van. Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván.
A 2024-es év legjobb videós hirdetéseit keresi az IAB Hungary
Második alkalommal hirdeti meg pályázatát az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja, amelyen a 2024-es év legkiemelkedőbb videós hirdetéseit díjazza több kategóriában is.
50 millió forint értékben jutott digitális eszközökhöz 255 rászoruló család és közintézmény
Több mint hatszáz pályázó, 255 nyertes pályázat és többszáz digitális eszköz. Ez a mérlege a Magyar Vöröskereszt és a Yettel 3 évvel ezelőtt indított közös programjának, amely a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására indult. Az elmúlt három évben mobiltelefonra, tabletre, laptopra, perifériás eszközökre és szoftverekre lehetett pályázni. Iskolakezdéskor ezek az eszközök különösen nagy segítséget jelentenek a tanulási nehézséggel küzdő vagy súlyosan mozgáskorlátozott gyerekeknek és az őket nevelő családok számára, a legtöbb nyertesnek ugyanis korábban még soha nem volt hasonló eszköze.
Idén is keresik a legjobb honlapokat
’Az Év Honlapja’ pályázat 2024-ben is izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hoztak létre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett verseny augusztus 15-én immár 23. alkalommal indul útjára, ahol a pályázók 30 különböző kategóriában szállhatnak versenybe.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.