Idén ismét Business Superbrands díjat nyert az ABB Kft.
Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 24 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, az ABB-t 2015 óta egymást követően negyedszer is érdemesnek találták a Business Superbrands védjegy viselésére.
Az ABB úttörő technológiák vezető fejlesztője és szállítója az energetikai termékek, a robotika és hajtások, az ipari automatizálás és az energetikai hálózatok terén. Ilyen termékeket kínál világszerte a közüzemi energiaszektorban, az iparban, a közlekedésben és az infrastrukturális szektorban működő vevőinknek. Az innováció terén több mint 130 éves múlttal rendelkező ABB napjainkban az ipari digitalizálás jövőjét formálja két világos értékajánlatával, amelyek alapján többletértéket biztosító megoldásokat kínál vevői számára a következő területeken: az elektromos energia eljuttatása az erőművektől a fogyasztóig, illetve az ipari vállalatok automatizálása a természeti erőforrások kitermelésétől a késztermékek gyártásáig.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által szabályozott, teljesen elektromos hajtású autók számára rendezett versenysorozatot, az ABB Formula E névadó partnerként támogató vállalat az e-mobilitás határainak kitolásával jelentősen hozzájárul a fenntartható jövő építéséhez. Az ABB több mint 100 országban működik, és 135 000 főt alkalmaz. Az ABB Kft. 1991-ben alakult, és azóta az egyik vezető szállítóként van jelen a hazai közmű-, valamint energiaszektorban.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a kiváló minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
„Nagy megtiszteltetés cégünk számára, hogy idén immár negyedszerre nyertük el a Business Superbrands díjat. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, hozzájárul az ABB márka hírnevéhez a hazai piacon: ügyfeleink felé jelzésértékű, hogy az ABB egy erős márka, amely innovatív megoldásaival segíti őket, hogy fenntartható eszközökkel növeljék termelékenységüket” - mondta el Taira-Julia Lammi, az ABB Kft. ügyvezetője a díj átvételének alkalmából.
Kapcsolódó cikkek
- Növelni kívánja prémium szintű szolgáltatásait a Business Lease Hungary Kft.
- Új kinevezések az SAP-nál
- Szabó Melinda a Magyar Telekom új lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettese
- Az ABB befejezte a GE Industrial Solutions akvizícióját
- Távozik a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója
- Új vezető a Deloitte Magyarország German Desk üzletágánál
- Az ABB értékes műszerekkel támogatja a BME szakmai oktatási tevékenységét
- Tervezett, teljes körű informatika leállás az MKB Banknál
- Az AOC és az MMD kombinált növekedése az európai piaci növekedés duplája
- Az ABB együttműködésre lépett a Tigoval
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
Mesterséges intelligencia által generált könyvek árasztják el az Amazont
Az AI által generált könyvek megjelenése az Amazonon új kihívások elé állítja a könyvkiadást és a szerzői jogi szabályozást. Miközben a technológia lehetőséget ad új tartalmak létrehozására, fontos biztosítani a minőséget és a szerzők jogainak védelmét.
A jövő technológiái 2025-ben: Az MI térnyerésétől az energiaipar átalakulásáig
A mesterséges intelligencia térnyerése radikálisan átalakította a világot, és 2024-ben kiemelkedő szerepet kapott. A technológia folyamatos fejlődése és növekvő népszerűsége várhatóan idén sem fog lassulni, sőt, számos más technológiai területet is jelentős mértékben befolyásolni fog, így például a robotikát, az ellátási láncokat és az energiaipari átalakulást is 2025-ben – derül ki a Capgemini TechnoVision kiadványából.
Mobiltelefonok második élete: A Magyar Telekom újrahasznosítási megoldásai
A Magyar Telekom kutatása szerint a magyar háztartásokban átlagosan 1,7 darab, összesen mintegy 2,7 millió használaton kívüli mobiltelefon található, amelyek leginkább a fiókok mélyén rejtőznek. Az aktívan használt mobilkészülékek átlagos kora 2,8 év, és ezek 11%-a már korábban használt vagy felújított állapotban került jelenlegi tulajdonosaikhoz. A Recommerce, egy mobiltelefonok körforgását támogató európai cég adatai szerint a magyarok 41%-a nyitott arra, hogy megbízható forrásból származó felújított készüléket vásároljon. A Telekom a körforgásos gazdaság elveit követve lehetőséget biztosít arra, hogy a régi, használhatatlan készülékeket újrahasznosítás céljából leadják, a működőképeseket értékesítsék, illetve felújított készülékeket vásároljanak.