Hálózatfejlesztés és magas szintű ügyfélkiszolgálás a DIGI Csoportnál
2018 júniusától a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az Invitel Távközlési Zrt. megvásárlásával új struktúrában folytatja tovább tevékenységét. A felvásárlás átrendezte az erőviszonyokat a hazai távközlési piacon. A DIGI Csoport átvette az első helyet a hazai műsorterjesztési szegmensben, az internet- és hangszolgáltatások területén pedig a második legnagyobb szolgáltatóvá vált.
Az Invitel megvásárlásával a DIGI Csoport újabb komoly piaci pozícióra tett szert Magyarországon, szolgáltatási területe és ügyfélköre is számottevően bővült. A társaság 30,4 %-os részesedésével jelenleg első helyen áll a magyarországi teljes televízió piacon, a vezetékes szélessávú internet- és telefonszolgáltatások területén pedig 24,8, illetve 22,7 %-os részesedésével a második helyre lépett a szolgáltatók közötti versenyben.
Folyamatos fejlesztések az ügyfelek minőségi kiszolgálásáért
A DIGI Csoport már több mint 1,2 millió ügyfelet szolgál ki Magyarországon. A társaság kiemelt célja, hogy minél előbb egységesítse szolgáltatás portfolióját, ennek érdekében már június elejétől elindították az informatikai- és kommunikációs platformok összehangolását. A DIGI jelentős erőforrásokat fordít arra, hogy kedvező ár-érték arányú szolgáltatásait a lakosság lehető legnagyobb részének elérhetővé tegye.
Hálózatépítés és modernizáció
A DIGI Csoport elkötelezett az ügyfelek magasszintű kiszolgálása iránt, és arra törekszik, hogy folyamatosan növelje a szolgáltatási területén található, nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások számát. A gyors, stabil internet- és a minőségi televíziószolgáltatások nyújtásának elengedhetetlen feltétele a modern, jövőálló hálózat kiépítése. A DIGI Csoport ezért – folytatva eddigi stratégiáját – a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a hálózatfejlesztéseire.
Kapcsolódó cikkek
- A SES-12 elindult a pályája felé a SpaceX Falcon 9-es rakétáján
- A DIGI célja, hogy minden előfizetője egységesen 1000 Mbit/s internetelérést kapjon
- A Telekom decemberben kódolatlanul elérhetővé teszi a Food Network csatornát
- Az Invitel állásfoglalása az NMHH közlemény kapcsán
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- Élőben sugározták az adást az ASTRA műholdon keresztül az LG OLED TV-kre
- Hét aktuális jogszabályváltozás az NMHH-nál
- Újabb 100 ezer háztartásban, már az Invitelnél is látható lesz a Sláger TV
- NMHH: Való Világ-barométerrel az aggályos tartalmak tudatosításáért
- Kódolatlan hetek a VIASAT3 csatornán!
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.