Egységes digitális szolgáltatások a V4-en belül
Határon átnyúló, egységes digitális szolgáltatások bevezetésének feltételeit tartalmazó dokumentumot hozott létre a 100%-ban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A V4 tagországok szakmai szervezeteivel folytatott egyéves konzultációs folyamat végén a tegnapi napon a Visegrádi Csoport Magyar Elnökségének honlapján publikálta a Társaság a „V4 Smart Platform White Paper” dokumentumot.
A 2016-2017. évi lengyel Visegrádi Elnökségi Program során megkezdett - a digitalizáció területét érintő - törekvéseket folytatva, a 2017-2018-as magyar Elnökségi Program Digitális Visegrád alpontjába megfogalmazásra került a V4 Smart Platform Projekt, amellyel a magyar V4-elnökség egy közös, digitális szolgáltatási tér kialakítását kezdeményezte. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által elindított V4 Smart Platform kialakításának célja, hogy a V4 tagországokban közösen bevezethető, egységesen átjárható és a lakosság kényelmét, a közigazgatást segítő elektronikus szolgáltatások valósuljanak meg. A V4 Smart Platform Projekt fókuszai között szerepel a V4 digitális szakmai közösség létrehozása, továbbá megfogalmazásra kerültek az ún. határokon átnyúló lehetséges szolgáltatásfejlesztési javaslatok, amelyek a „V4 Smart Platform White Paper” című dokumentumban kerültek összefoglalásra.
„A V4 Smart Platform Projekt létrehozásával az volt a célunk, hogy a visegrádi tagországok digitális szolgáltatásait meghatározó szakmai szervezetek és vállalkozások szinergiáin alapuló kölcsönös, egymás előnyeit szolgáló együttműködések alakuljanak ki. Olyan együttműködési lehetőségeket kerestünk, amelyek hosszútávon túlmutathatnak a magyar elnökségi időszakon, amely a V4 tagországokban közösen bevezethető, egységesen átjárható, a lakosság kényelmét és a közigazgatást segítő elektronikus megoldásokat támogatja. A V4 Smart Platform Projekt megvalósításával összefüggésben három területet, az egységes közlekedési (mobilitási), az egységes turisztikai és az egységes elektronikus és mobilfizetési szolgáltatásokat azonosítottuk be, mint olyan területeket, ahol átjárható elektronikus szolgáltatásokat lehet elindítani. A V4 Smart Platform White Paper dokumentumban a következő időszak fejlesztési irányait mutatjuk be, azokat a javaslatokat, amelyekkel a visegrádi tagországok az Európai Unión belül képesek lehetnek egységes elektronikus szolgáltatások kialakítására és bevezetésére” – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.
A V4 Smart Platform White Paper és a bejelentés a Visegrádi Csoport Magyar Elnökségének hivatalos oldalán a http://v4.gov.hu/megjelent-a-2017-18-as-magyar-v4-elnokseg-kereteben-elinditott-v4-smart-platform-szakmai-dokumentuma címen érhető el.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer
- Mobilfizetés már a fesztiválokon is!
- Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
- Új funkciókkal bővül a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációja
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- Új funkciók bevezetése, rendszerfejlesztési leállás
- Vasárnap karbantartás miatt üzemszünet
- Elkészült az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége Etikai Kódexe
- Karbantartás a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. rendszerén
- A Cellum Global befektetési megállapodást írt alá az indonéz Telkommal
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?