Viszlát papír, helló digitális megoldások
Számlabefizetés. Egy régi számla előkeresése. Ügyfélváltozás bejelentése. A részszámla összegének módosítása. Mindez néhány kattintással otthonról, vagy épp utazás közben, külföldön nyaralva is elintézhető.
Az E.ON célja, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az eddig elérhető fizetési módok mellett az energiaszolgáltató ezért nemrégiben bevezette a gyors és kényelmes, egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.
Az online ügyfélszolgálatra belépve bárki beállíthatja, hogy e-mailes értesítés érkezzen számára, amikor elkészül a számlája. Ezt követően már minden hónapban egy e-mailben érkező linkre kattintva fizethető az aktuális számla, nem szükséges tehát belépni az online ügyfélszolgálatra. Kedvelt funkció emellett az e-mailes fizetési emlékeztető kérése, mellyel elkerülhető az elfelejtett számla miatti hátralék – ebben az esetben is tartalmazza az emlékeztető levél az egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.
Folyamatosan növekszik azok száma, akik nem csak a számlafizetést szeretnék papírmentessé tenni, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni, és e-számlára váltanak. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, még mindig kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő tudjuk hívni, ezért sem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. Az elektronikus számla választásával ráadásul a környezetünket is kíméljük.
Az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos előzetes e-mailes tájékoztatást kapjon az ingatlanjait érintő tervezett áram és gázszünetekről. További lehetőségként kérhető az is, hogy áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is értesítést kapjon az ügyfél.
Az E.ON Online ügyfélszolgálatának elérhetősége: eon.hu/ugyintezes
Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket.
Az energiavállalat néhány hete jelentette be, hogy megkezdte új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak.
A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, melyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.
Kapcsolódó cikkek
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Balatonról indulnak a világ első Electrojetjei!
- A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
- Okos technológia segíti az ügyfeleket az E.ON Facebook oldalán
- Gyorsabbá válhat a hibaelhárítás az E.ON-nál
- Az Emirates lebilincselő 3D-s, 360 fokos betekintést ad a repülőgépeinek belsejébe
- Környezetvédelmi honlapot hozott létre az iASK
- Az adattudós az új szuperhős, aki megmentheti a földet
- Elektromos robogómegosztó szolgáltatás Budapesten
- Az ország legjobb ételeit keresik Magyarország első gasztrovlogjában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A pillanatok művészete – Fotózz úgy, mint még soha
Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.
Díjazták a szellemi tulajdon hazai példaképeit
A Szellemi Tulajdon Világnapja alkalmából idén is átadták a rangos Millenniumi Díjakat. Az elismerést olyan intézmények, vállalkozások és szellemi műhelyek kapják, amelyek kiemelkedő munkát végeznek a szellemi tulajdon védelmében, és fontos szerepet játszanak a magyar innováció előmozdításában. A 2025-ös év díjazottjai: a Music Hungary Szövetség, a Dalfutár című műsor, a Hagyományok Háza, a Mezőgazdasági és Ipari Mikroorganizmusok Nemzeti Gyűjteménye (MIMNG), valamint a Nivelco Ipari Elektronika Zrt.
Zöldebb, okosabb, elérhetőbb: A Xiaomi 2024-es ESG jelentése
A Xiaomi Corporation (a továbbiakban „Xiaomi” vagy „Vállalatcsoport”), a világ egyik vezető fogyasztói elektronikai és okoseszközöket gyártó vállalata, bemutatta hetedik éves környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) jelentését.
Digitális igazság vagy illúzió? – Védekezés a deepfake ellen
Az internetes térben egyre súlyosabb problémát jelent a deepfake technológia térnyerése, amely mesterséges intelligencia segítségével hoz létre megtévesztő képeket, videókat és hanganyagokat. A technológia fejlődésével egyre nehezebb megkülönböztetni a valós és a mesterségesen generált tartalmakat, ami komolyan rontja az online információkba vetett bizalmat.
Tízből kilenc mozilátogató fontosnak tartja a korhatár-jelöléseket
A mozilátogatók többsége elégedett a filmek hazai korhatár-besorolási rendszerével, és úgy véli, ez hatékony eszköze a gyermekek védelmének – derül ki a Nemzeti Filmiroda és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok közel fele nincs tisztában azzal, hogy a korhatár-besorolások csak ajánlások, nem kötelező érvényű előírások.