Új, tematikus tévécsatornák az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerében
A borkedvelők és a gasztronómia szerelmesei élvezhetik a Food Channel és a Wine Channel csatornákat az Emirates díjnyertes fedélzeti szórakoztató rendszerében.
Az Emirates 700 millió dollárt fordított híres fedélzeti étel- és italkínálatának kifejlesztésére és évente 110 millió ételadagot szolgál fel a járatain. Az exkluzív borok és díjnyertes séfek által összeállított menüsorok bemutatására új tematikus tévécsatornákat indított a légitársaság, így repülés közben bepillantást nyerhetünk az italok kiválasztásába, az ételek kifejlesztésébe és elkészítésébe.
A Food Channel első két epizódjában például ellátogathatunk az olaszországi Umbriába, ahonnan a légitársaság a Monte Vibianóból származó olívaolajat szerzi be, vagy Sri Lankára, ahol a Dilmah teák válogatásába nyerhetünk bepillantást. De ezen kívül a regionális konyhák ihlette fogások receptjei is megismerhetők, így azokat otthon is elkészíthetik a gasztronómia szerelmesei és a recepteket letölthetik az emirates.com weboldalról is.
Joost Heymeijer az Emirates Catering alelnöke elmondta: „Minden fedélzeti osztályunk összes utasa számára kiváló étkezési élményt szeretnénk nyújtani. Ételeink elkészítését és boraink kiválasztását rendkívüli részletességgel végezzük. A tematikus csatornák segítségével a nézők megérthetik étel- és italfilozófiánkat, a vendéglátási stratégiánkat és a partnereinkkel való együttműködésünket. Ezen kívül az oktatóvideóink és receptjeink segítségével valami olyan izgalmas dolgot adhatunk, amit az utazás leteltével utasaink haza is vihetnek magukkal. Például, ha egy utasunk a fedélzeten egy olyan kiváló bort ízlelget, mint a 2004-es Château Haut Brion, egy oktatóvideó segítségével jobban megértheti és értékelheti az ital apró sajátosságait, egyedi tulajdonságait. Hasonlóan, ha egy utasunk éppen egy kókuszban pácolt marhabordát fogyasztott el és az ételt otthon is szívesen elkészítené, akkor a fedélzeti ételekről szóló tematikus csatornánkon megtalálhatja a receptet hozzá” – tette hozzá az alelnök.
A fedélzeti borokról szóló Wine Channel dokumentumfilmjei az Emirates borbeszerzési stratégiáját mutatják be, valamint arról a közvetlen kapcsolatról mesélnek, amit a légitársaság a világ legkiválóbb borkészítőivel ápol. De emellett egy oktatóvideó sorozat is elérhető, amellyel az utasok egy neves borszakértő iránymutatásával nyerhetnek betekintést a borkóstolás, valamint a borkészítés rejtelmeibe. Az Emirates az elmúlt 10 évben kiemelt figyelmet szentelt a borkínálatának fejlesztésére, és ma már naponta több mint 80 féle bort, pezsgőt és portóit szolgálnak fel a légitársaság teljes hálózatában.
A fedélzeti ételekről szóló tematikus csatorna itt, a fedélzeti borválogatás csatornája pedig itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem
Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában, a 2025-ös Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be az LG Business Cloud, azaz a vállalat kereskedelmi kijelzőinek és szállodai televízióinak kezelését és üzemeltetését egyszerűsítő online platform továbbfejlesztett verzióját. A bővített platform a vállalati ügyfelek változó igényeire reagál: immár magában foglalja a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett LG DOOH Ads hirdetési megoldást, valamint a rövidtávú bérbeadásra szakosodott vállalkozások számára létrehozott LG Pro:Centric Stay megoldást is.