Együtt világít az E.ON és a Tungsram

forrás: Prím Online, 2018. október 24. 12:03

Az egyik legrégibb, jól ismert magyar márkával, a Tungsrammal együttműködésben kínál az E.ON korszerű és fenntartható, okos technológián alapuló közvilágítási megoldásokat. 

A két cég három évre szóló megállapodása szerint a párezres falvaktól a nagyvárosokig bármely település önkormányzata élvezheti a jövőben a közösen megvalósított, modern közvilágítás előnyeit. Az együttműködés keretében olyan településre szabott fényszolgáltatást kínálnak majd, amely az alkalmazott innovatív megoldásoknak köszönhetően sikerrel ötvözi a költséghatékonyságot a településen élők megnövekedett komfortérzetével.  

 

Az évszázados tapasztalatokkal rendelkező, ismét önálló „magyar multi”, a Tungsram és az E.ON Hungária közösen megvalósított projektjeinek célja, hogy Magyarországon – a települések lakosságszámától függetlenül – olyan közvilágítás-technológiai megoldásokat alkalmazzanak, amelyek nem csupán energiatakarékosak, költséghatékonyak, hanem a településen lakók és az önkormányzatok igényeinek is megfeleljenek. Lényege, hogy az E.ON „okos város” (Smart City) koncepciójának mentén az adott településhez igazítják a világítástechnikát. Ehhez előbb méréseket végez az energiacég, majd a település igényeihez alkalmazkodva az együttműködő két vállalat tervezi meg a mérhető, szabványoknak megfelelő fényszolgáltatást. Így a végeredmény innovatív, a lakók életkörülményeit javító, ugyanakkor energiahatékony világítás lesz. 

 

„A már jól működő Smart City koncepciónk most új lendületet kap a Tungsrammal történő együttműködéssel. Örülünk, hogy egy ilyen nagy múltú magyar cég lett a partnerünk ebben. Megállapodásunk ráadásul nem áll meg ezen a ponton: tapasztalatainkat, tudásunkat szakmai fórumokon és diákokoknak is bemutatjuk, ezzel is megosztva a jövőbe mutató ügyfélmegoldásainkat” – mondta Jamniczky Zsolt, az E.ON Hungária igazgatósági tagja.

 

 

“Büszkék vagyunk arra, hogy az E.ON-nal közösen a legmodernebb megoldásokat tesszük elérhetővé a közösségek számára, olyanokat, amelyeket Magyarországon fejlesztünk és itt is hozunk létre. Együttműködésünk azt a célt szolgálja, hogy az optimális világítás kialakításával, valamint az ehhez kapcsolódó adatalapú, illetve jövőbe mutató okos megoldásokkal élhetőbb környezetet biztosítsunk. Arra törekszünk, hogy Magyarországot a legokosabb országgá tegyük” – tette hozzá Jörg Bauer, a Tungsram Group elnök-vezérigazgatója.

 

A két cég együttműködése nem csak a közvilágításra, hanem az ipari és beltéri   világítás korszerűsítésekre és ezekben alkalmazható okos világítástechnikai megoldásokra is érvényes. Az elképzelések szerint a jövőben közösen dolgoznak az energia-ellátás, az energia-hatékonyság, az akkumulátorok felhasználása, a megújuló energiaforrások és az okoshálózatok, illetve ipari internethálózatok területén is. A két vállalat további tervei között szerepel, hogy a közösen megvalósított világítási megoldásokat népszerűsítsék a környező országokban is. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az unalom a márka halála

Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.

2024. október 9. 11:56

Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric

Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában. 

2024. október 9. 10:17

A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.

2024. október 8. 18:40

Zsákutcába kerülhet az AI a Corvinus kutatása szerint

A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya. 

2024. október 8. 17:03

Összefogtak a jövőért az ipar, a tudomány és a művészetek képviselői

Járműveink, városaink és közlekedési rendszereink fenntarthatósága olyan integrált megközelítést kíván, amelyben az ipar, a természet- és társadalomtudományok, valamint a művészetek képviselői egymással összefogva keresik a válaszokat a jövő kihívásaira. Ez a gondolat hívta életre a Kognitív Mobilitás 2024 konferenciát, amelyet október 7–8-án tartották a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon, a magyarországi Bosch csoport szakmai védnöksége mellett.

2024. október 8. 15:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10