A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében az IDC MarketScape jelentése szerint
Fujitsu a „Vezetők” szegmensében kapott helyet az IDC napi fogyasztási cikkek (FMCG) piacán használt eladáshelyi (PoS) szoftverekről készített MarketScape jelentésében. A jelentés az FMCG PoS-szoftverek piacvezető globális szállítóit értékeli.
Az IDC MarketScape jelentés szerint a „Fujitsu egyenletesen jól teljesít a PoS-megoldásszállítók között. PoS-kínálatában jól hasznosítja mélyreható műszaki szakértelmét, valamint a vállalaton belül elérhető átfogó és alapos kutatás-fejlesztési háttértámogatást.” Majd a jelentés hozzáteszi: „A Fujitsu jelentős költségvetéssel és erőforrás-ráfordítással dolgozik új globális kiskereskedelmi platformja fejlesztésén. A Frescóval jó pozícióból indul, hogy kiaknázza az élénkülő kiskereskedelmi piac lehetőségeit, ahol egyelőre még kezdeti stádiumban vannak a kísérleti programok és a partneri együttműködések.”
A Fujitsu Market Place egy bevásárlókosárban fogja össze az online és fizikai tranzakciókat, teljes képet adva a vásárlókról és az általuk végrehajtott vásárlásokról. A megoldás más szállítók e-kereskedelmi, ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM), rendeléskezelő és integrált vállalatirányítási (ERP) szoftvereivel is integrálható.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu 60 millió eurós szerződést írt alá a Lowellel
- A Fujitsu új felmérése szerint az IoT-projektek három éven belül megtérülnek
- A Fujitsu új alapokra helyezi az adatközpontok üzemeltetését
- A Fujitsu PRIMEFLEX integrált rendszere három éven belül 57%-os beruházásmegtérülést biztosít
- A Fujitsu megoldásával egy héten belül tesztelhető a blokklánc üzleti modellje
- Gazdaságos és megbízható archiválási megoldás közepes méretű környezetekbe
- A Fujitsu hatodik éve „Vezet” a Gartner szerint
- A Fujitsu SAP-szoftverekhez készült szolgáltatási és infrastruktúra-portfólióval egyszerűsíti a digitális átalakulást
- A Fujitsu a nemrég elindított AI4People Forum alapító tagja
- A társadalmi innováció az idei Fujitsu Innovation Gathering fő témája