Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline

forrás: Prím Online, 2018. november 9. 14:58

November 1. és 31. között híres szerzők híres mondataival hívja fel az olvasás szépségeire a figyelmet a Bookline. A népszerű könyves webáruház ikonikus és új megjelenésű könyvek kezdő mondatait válogatta ki és mutatja be plakátokon, valamint online felületein.

A kampány célja az olvasásnépszerűsítés, a kampányban szereplő könyvek első mondatai az olvasás szépségére hívják fel a figyelmet, arra, hogy már egy mondat is képes elvarázsolni és egy másik világba röpíteni az olvasót. A kampányidőszak alatt ikonikus művek és frissen megjelent könyvek első mondatai jelennek meg a Bookline arculattal szerte az országban. Az első mondatok olyan szerzőktől származnak többek között, mint Barabási Albert-László, Esterházy Péter, J. K. Rowling, Rejtő Jenő, Varró Dániel vagy Vida Gábor. A kampány részeként országszerte összesen 77 citylightra 6 hazai és külföldi szerző ikonikus, vagy nemrégiben megjelent könyvének első mondata kerül ki, amelyhez az online térben további 30 szerző műve csatlakozik, valamint rövid animációs filmek, amelyek Budapesten és vidéken a Cinema City hálózatban és online lesznek láthatók. 

 

- Minden kapcsolat egy első benyomással kezdődik.  Az esetek többségében ennek alapján döntjük el, hogy fordítunk-e időt és energiát a másikra vagy sem.  Nincs ez másképp a könyvekkel sem: sokszor az első mondat után tudjuk, hogy folytatni fogjuk a történetet, vagy olvasatlanul visszatesszük a polcra. Az első mondatnak éppen ezért kulcsfontossága van: ez az, ami megadja a következő 2-300 oldal alaphangulatát, ami felpiszkálja a kíváncsiságunkat és az érzelmeinkre hat. – mondta el Sándor Gabriella, Libri-Bookline kommunikációs és marketing igazgatója a kampány kreatív koncepciójáról.  A Bookline november 1. és 31. közötti olvasásnépszerűsítő kampányában rövid, trailerszerű kedvcsináló első mondatokkal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy akár már egyetlen elolvasott sor is képes élményt csempészni a mindennapokba, hogy igenis érdemes időt és energiát fektetni egy-egy könyvbe.  

 

A Bookline kampánya játékra is hívja a könyvrajongókat: a www.bookline.hu/elsomondat aloldalon bárki megoszthatja kedvenc könyvének első mondatát, ha pedig emellé vásárol is a Bookline kínálatából, automatikusan részt vesz heti sorsolásokon. A nyeremények között e-könyv-olvasók éppúgy megtalálhatók, mint értékes könyvcsomagok vagy 50%-os vásárlási kedvezmény. Az oldal ugyanakkor segítséget is nyújt a közelgő karácsonyi ajándékdömpingben: felhasználói ajánlások mellett a Bookline szerzőinek és híres közszereplők (Harcsa Veronikától Kemény Zsófiig) kedvenc első mondatait is megtalálhatjuk majd, akárcsak #elsőmondat hashtag alatt. 

 

A kreatív stáb több száz klasszikus és új mű közül válogatta ki a kampányban részt vevő mintegy 30 mondatot. Különösen nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a hazai és nemzetközi merítésből olyan műveket találjunk, amelyek a legkülönbözőbb korcsoportokat képesek megszólítani. A mozikban is látható animációs filmet a májusban nagy sikerrel futó, Ezüst és Bronz Pengével is kitüntetett Már egy perc olvasás is élmény kampány filmjeinek alkotója, Fülöp Richárd készítette.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A vállalati informatikát a sztratoszféráig gyorsító, bérelhető GPU-szerver szolgáltatás indul

A vshosting elindítja új GPU-as-a-service szolgáltatását Magyarországon is, amellyel a vállalatok azonnali hozzáférést szerezhetnek a legmodernebb NVIDIA GPU-kkal felszerelt nagy teljesítményű szerverekhez. 

2024. október 12. 15:13

Összefog a régiós IT ökoszisztéma

November 8-án az év legizgalmasabb nemzetközi IT programját szervezik meg Budapesten. A ME.ET. CEE egy egész napos ingyenes networking esemény és unconference több, mint 15 partner szervezésében. A helyszín Puzl CowOrKing, az IT szektor igényeire szabott flexibilis irodatér és közösségvezérelt hub. A szervezők közt van többek között a Startup Hungary, a Credo Ventures, a Launchub, az Óbudai Egyetem, az Interactive Venture és a Viber is. Céljuk összekapcsolni az IT- és startup szereplőket a Közép-Kelet-Európai régióban.

2024. október 12. 13:28

Már nálunk is kapható az OMODA 5

Már Magyarországon is kapható a Chery Group rendkívül magas felszereltségű és remek ár-érték arányt képviselő autója, az OMODA 5. A hazai piacon újdonságnak számító márka forgalmazását négy budapesti és négy vidéki márkakereskedésben kezdték meg, ahol már ki is próbálhatók a járművek. 

2024. október 12. 11:52

Szintet léphet a CO2-kibocsátás csökkentése a Schneider Electric új megoldásával

Új szintre emelhetik a vállalatok a CO2-kibocsátás csökkentése érdekében tett erőfeszítéseiket a Schneider Electric új megoldása, a Zeigo Activate Lite segítségével. A szoftver lehetőséget teremt a felhasználók számára a dekarbonizációs célok pontos meghatározására, a kibocsátásuk kiszámítására, valamint arra, hogy kapcsolatba léphessenek olyan szolgáltatókkal, amelyek támogathatják őket mind a megújuló energia használatával, mind a hatékonysággal kapcsolatos céljaik megvalósításában.

2024. október 12. 10:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10