Az Accenture robotasszisztenssel segíti a betegek ellátását
Az Accenture két interaktív virtuális robotasszisztenssel bővítette Intelligent Patient Platformját. Ella és Ethan olyan asszisztensek, akik folyamatosan tanulnak és képzik magukat a mesterséges intelligencia (AI) által, képesek intelligens javaslatokat tenni a betegek, az egészségügyi szolgáltatók és az ápolók közötti interakciókra. A vállalat a betegek egészségi állapotának javítására és kellemesebb körülmények biztosítására fejlesztette ki a botokat.
Az Ella és Ethan az Accenture Intelligent Patient Platformon belül a Patient Engagement Support (betegprogram támogatás) megoldás részei. Ez egy olyan digitális egészségügyi kapcsolattartó megoldás, amely segít a betegeknek megszervezni a klinikai vizsgálatokat, a folyamatos orvosi kezeléseket, illetve ügyel az egészségmegőrzésre.
- Ella a betegek virtuális gondozója, aki emlékeztet a gyógyszerek bevételére, segít az időpontfoglalásban, de követi és ellenőrzi a betegek állapotát, életjeleit is. A bot lehetővé teszi a személyre szabott, interaktív kapcsolattartást, amely segíthet az egészségmegőrzésben is.
- Ethan az egészségügyi szolgáltatók virtuális asszisztense, aki egyszerűbbé teszi a betegekkel való kapcsolattartást, így jobban nyomon követhető az egészségi állapotuk és összehangolható a gondozói csapat tagjainak munkája. A tartalmak és a szolgáltatások révén proaktív javaslatot tesz az egészségügyi szakembereknek, így egyszerűbbé teszi a betegek kezelését.
Videók a robotokról:
Kapcsolódó cikkek
- Robotikával foglalkozik az újonnan megnyílt New York-i MI központ
- Hazai orvostechnológia startupok mutatkoztak be az Egyesült Államokban
- Áttörő újítások jönnek az AI, az IoT és a mobil felhasználói felület területén
- A Zyxel a Szélessáv Világfórumon mutatta be legújabb megoldásait
- Fidelity: Készül az AI a befektetési piacra
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
- Statikus weboldalakat tesz pár klikkel szerkeszthetővé a magyar startup
- SAP területen bővít az Accenture Magyarországon
- Vaksötétben is felismeri tulajdonosát a Porsche Design Huawei Mate 20 RS
- Mostantól a méheket is mesterséges intelligencia figyeli
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.