Az első DPO – GDPR szolgáltató Klub tanulságai
Több mint 20 szakmai szervezet képviselői: informatikusok, jogászok, folyamatszervező szakemberek gyűltek össze az első klubnap alkalmával.
A helyszínen több fontos megállapítás is megszületett, a korábban a facebookon szerveződő klubot rendszeres személyes találkozóval egészítik ki a szakemberek. Közös platformot kívánnak kialakítani a GDPR szolgáltatási piac önkontrolálásának kialakítására. A találkozókon folyamatos továbbképzést nyújtanának az adatvédelmi tisztviselők számára.
A klubon belül két platformot hoznak létre, egyet a DPO-k, egyet pedig a Szolgáltók számára. Továbbra is cél a GDPR szolgáltatást igénybe vevő alkalmazó DPO-k és a szolgáltatók közötti kommunikáció.
A klubnapon felmerült témák:
- Pontszerzés alapú akkreditációs és nyilvántartási rendszer kialakítása a már adatvédelmi tisztviselők továbbképzésére
- Önszabályozó etikai kódex kialakítása a piaci anomáliák kezelésére
- Közös GDPR tudatosító tartalmak kiadása a GDPR-t alkalmazó szervezetek számára
A Gill & Murry továbbra is támogatja a fórum létrehozását és mint szponzor a biztosítja a szervezéshez szükséges technikai feltételeket az egyesület hivatalos létrejöttéig – mondta Sándor Zsolt András a Gill & Murry vezető tanácsadó partnere- mert hiszünk benne, hogy a GDPR alkalmazási folyamatban még sok tanulnivalója van a feleknek egymástól.
Kapcsolódó cikkek
- 2 milliárd euró megtakarítást hoz az uniós cégek számára a GDPR
- GDPR és adatvédelem: meglátni és eltörölni (vagy megvédeni)
- A tavaszi GDPR antológiát 15.000-en olvasták. Hogyan tovább?
- Az új technológiák, a munkaerőpiac és a munkajog...
- Nehezíti a HR-munkát a GDPR
- Csodafegyver az adatkezeléshez?
- Frissült Magyarország adatvédelmi szabályzata
- Fejlett fájlkezeléssel a zsarolóvírusok és a GDPR kihívásai ellen
- A multik kerülhetnek először célkeresztbe a GDPR miatt
- NAV Online Számla Adatközpont (NOSZA)
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
A Samsung legújabb kutatásából kiderül, hogy az európai nyaralók* 72%-a azt vallja, hogy sokkal jobban élveznék a külföldi vakációt, ha jobban, gond nélkül tudnának kommunikálni a helyiekkel. Ennek megoldásaként a Samsung arra ösztönzi az utazókat, tegyék próbára a Galaxy AI-t a következő felfedezőútjuk során.
Merj segítséget kérni! Online visszaélések elleni kampány a gyermekek védelmében
Edukációs kampányt indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Hivatala által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat. A cél, hogy mind a szülők, mind a gyermekek mihamarabb ismerjék fel az online visszaéléseket, és merjenek segítséget kérni.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
Adathalászok áldozatai is kérhetnek kártérítést a bankjuktól
Csak az idei második negyedévben több mint 8 milliárd forint értékben okoztak kárt a bűnelkövetők a bankkártyás, mobiltelefonos és internetes banki fizetések során Magyarországon. A károsultak jelentős része azonban a mai napig nincsen tisztában azzal, kitől követelheti az okozott kár megtérítését. Még a személyes hitelesítési adatok tévedésből való kiadása esetén is van rá esély, hogy a visszaélés áldozata a bankjától kapjon kártérítést – derül ki többek között a BDO Legal Jókay Ügyvédi iroda alábbi összegzéséből.
Zara Larsson „Rózsaszín élet” című minisorozata vezeti be a Sony új füstös rózsaszín prémium fejhallgatóját
Bármerre járjon is az ember, ha a kedvenc zenéit hallgatja, semmi más nem számít. A megfelelő fejhallgatóval öltözködés, tánc vagy munka közben egyaránt magával ragad minket a hangzás. A színválasztással és stílussal kombinálva a zene – akárcsak a ruhák és a kiegészítők – bármit képes megváltoztatni, mert az önkifejezés terepe, ami az érzéseinket kiegészítve fokozza és feldobja a hangulatunkat, hogy a megélt pillanat örök emlék legyen.