Educatio 2019: interaktív programok a MÁV-csoport standján
Pénteken és szombaton is 10-től 17 óráig várja az érdeklődőket a MÁV-csoport az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon, a színpad közelében lévő, JE03-as számú standon.
A többnapos oktatási expón közel 200 kiállító és több mint 50 ezer látogató vesz részt évről évre, zömmel a legfiatalabb korosztályból. Ők közel 50 intézmény hallgatóitól és oktatóitól érdeklődhetnek a képzésekről, a szokásokról, a kollégiumi elhelyezésről vagy éppen a hallgatók jövőképéről.
A MÁV-csoport idén negyedik alkalommal vett részt kiállítóként az eseményen. A 36 négyzetméteres standon az érdeklődők megismerhetik a vasúttársaság duális képzését, a MÁV ösztöndíjprogramjait, a pályakezdő diplomás programot, a szakmai gyakorlati és a szakdolgozat-írási lehetőségeket, valamint a vasúti területen hasznosítható szakképzéseket. A standon számtalan élményprogram – a többi közt tabletes játékok, kvízek, interaktív tábla – várja az érdeklődőket; a MÁV bemutatását a vasúttársaság duális képzésben részt vevő hallgatói segítik.
A MÁV-csoport reméli, hogy az Educatión is egyre többen választják hivatásuknak a vasutat.
Az Education ingyenesen látogatható a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont „A” csarnokában (1101 Budapest, Albertirsai út 10.).
Kapcsolódó cikkek
- Nekem 8(bit) – új helyszínen a legendás retrógépek tárlata
- Az Apple ellopta a CES marketingjét
- Az idei Educatio már a tanulmányokat követő munkaéletre is összpontosít
- Három nap a továbbtanulás jegyében: Educatio 2019
- Fókuszban a közlekedés jövője a januári CES-en
- A Hannover Messe leváltja a CEBIT-et
- Öt magyar cég állít ki januárban a CES-en
- Újgenerációs nagyfeszültségű járműtöltő berendezéseivel az ABB az e-mobilitás mezőnyének élén
- NJSZT50 kiállítás Budapesten
- Az LG elnöke és technológiai vezetője nyitja meg a 2019-es CES kiállítást
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?