A tapasztalást helyezi előtérbe a Huawei Experience Store
Február 16-án, a Shopmarkban nyitja meg első, felhasználói élményeket előtérbe helyező üzletét a Huawei Technologies. A vásárlók nem csak a gyártó 120 terméke közül válogathatnak, de különleges aktivitások keretében próbára is tehetik leendő készülékük képességeit.
Legújabb, február közepén a Shopmarkban nyíló üzletében formabontó megoldásokkal várja az érdeklődőket a Huawei. A vásárlók a gyártó legnépszerűbb készülékeit is megtalálhatják az Experience Store-ban, ahol az üzletbe látogatók különös helyzetekben és beállítások között tesztelhetik az okostelefonok és táblagépek fotó – illetve videó képességeit. A bolt kínálata a Huawei legutóbbi csúcskészülékei és középkategóriás okostelefonjai mellett a gyártó tabletjeivel, 100 féle kiegészítővel és áprilistól a MateBook széria notebookjaival bővül.
Az üzletben különböző aktivitások várják az érdeklődőket, ahol a gyártó okostelefonjainak kameraképességeit és különböző mesterséges intelligencia vezérelt beállításait a gyakorlatban is kipróbálhatják, szakképzett eladók és a megnyitó alkalmából szintén jelen lévő márkanagykövetek, Annoni Zita és Gianni Annoni, Viszkok Fruzsi illetve Bársony Bence segítségével.
A február 16-án nyíló Huawei Experience Store Magyarországon a gyártó első, de nem az utolsó ilyen jellegű boltja. Az üzletnyitás alkalmából a Huawei márkanagykövetei délelőtt 10 órától kerekasztal beszélgetéssel, nyereményjátékokkal és színes programokkal várják az érdeklődőket. A gyártó kiemelt ajánlataként a látogatók a boltnyitás alkalmából az első 100-100-100 darab készülék erejéig kihagyhatatlan áron vásárolhatják meg a P széria készülékeit és hatféle, szintén limitált mennyiségben kapható okoskiegészítőjét.
A Huawei vezeték nélküli hangszórói mellett, telefonnal szinkronizálható okoskarkötőit és okosmérlegeit, illetve kétféle fülhallgatót is vonzó áron érhetik el a megnyitó napján a boltba látogatók.
A gyártó első hazai Experience Store-ja a megnyitót követően a bevásárlóközpont nyitva tartásához igazodva, a Shopmark első emeletén, hétfőtől szombatig 9-20 óráig, vasárnap pedig 9-18 óráig várja a jelenlegi és jövőbeli Huaweikészülék-tulajdonosokat.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi mobilfotós kiállítás nyílt az Akvárium Klubban
- Pávó Réka 20 ország többezer versenyzője közül lett a Next Image legjobbja
- A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions
- Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI
- Minden eddiginél gyorsabb letöltési sebességet biztosít a Huawei új chipkészlete
- Teljesítményében és energiagazdálkodásában is kiemelkedő a Huawei új processzora
- Huawei Pop-Up Store nyílik az Aréna Plázában
- 200 millió okostelefont szállított le a Huawei 2018-ban
- Bemutatta újításokkal teli okostelefonját a Huawei
- Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.